Monika |
|
(12.9.2013 22:29:56) No, a nemůže si to "nanečisto" zkusit normálně na nějaký papír? S tou folií mi to přijde zbytečně složité. Jinak my nic nanečisto nezkoušíme, pamatuju se, jak jsem to v první třídě nesnášela (ale nic proti tomu)
|
Lída+4 |
|
(12.9.2013 22:36:00) A hlavně - PROČ to cvičit nanečisto, a pak teprve psát do sešitu??? Nám obvykle zdůrazňovali, že se to nemá dělat, protože je toho psaní pak strašně moc a dítě to jen zbytečně unavuje.
|
Líza |
|
(13.9.2013 5:40:40) Lído, souhlas - hned první schůzka v první třídě: nenuťte děti psát úkoly nanečisto, zbytečně se jim unaví ruka, nechte je to psát rovnou do pracovního sešitu (písanky). Taky nechápu, tím spíš, pokud učitelka nic takovýho nechce, proč nutit dítě psát úkol několikrát.
|
Tjorven |
|
(13.9.2013 21:25:57) Nenutím - dcera sama, když vidí, že to není ono (což prostě v grafomotorice u ní není), tak si to chce nejdříve procvičit a ta folie mi přijde snažší, než jí zadání překreslovat na jiný papír. Početní, logické aj. úlohy jí jdou levou zadní, takže je dělá samostatně, rovnou na čisto, já jen podepisuji, ale grafomotoriku cvičí - ty úkoly jsou tak krátké, že myslím je potřeba to procvičovat víc, pokud s nimi má potíže. Třeba včera si vyžádala ještě druhou stranu folie (a z toho jsem fakt radost neměla...) na spirálky. I ji to baví s těmi básničkami, které ke každému grafomotorickému úkolu mají. Možná máte pravdu - ale já tohle procvičování navíc za nijak škodlivé u své dcery nepovažuju.
|
|
|
|
|