Vítr z hor |
|
(24.6.2013 18:33:38) Je fakt, že měsíční platba za telefon a mail je dost vysoká a chtělo by ji to snížit. Všechny nabídky související s telefonem jsem dosud více či méně zdvořile odmítala, všechny podomní obchodníky a ukecávače vyhazuju rovnou na prahu, ale včera jsem jaksi vyměkla. Zazvonil telefon, paní tvrdila, že je od Telefoniky, a že by nám změnili rychlost internetu. Tak jo. Prý u nás v obci budou nějací technici měnit rychlost internetu zhruba zítra odpoledne. Odmítla jsem po telefonu připustit cokoli jiného, než jméno a bydliště. Upozornila jsem ji, že pokud dotyčný neukáže průkaz Telefóniky, vyhodím ho. Chtěla si honem poznamenat "maličkosti", jako kolik momentálně platíme (poslala jsem ji do háje, neboť Telefónica přece ví), datum narození atd., ale řekla jsem, že jí nehodlám nic vykládat, protože si nejsem jista, zda je skutečně z Telefóniky. A teď nevím – jak probíhá změna rychlosti internetu u dotyčné firmy? Je to, co mi povídala, standardní postup? Opravdu musí chodit k člověku domů? Musím něco podepisovat s člověkem, který přijde osobně? Nejde to vyřídit poštou a telefonicky? Existují u telefonu podobné podvody jako u převodu smluv na energie, zdravotních pojišťoven?
|
fisperanda |
|
(24.6.2013 18:49:43) Ohledně navýšení rychlosti nemusí jít vůbec k tobě domů. K navýšení rychlosti nepotřebují ani žádný tvoje údaje. Samozřejmě je to celý kravina, aby ti mohli vecpat nějaký "výhodný tarif". Tohle se nenápadně dělalo při přechodu z ADSL na VDSL, kdy lidi pod vidinou větší rychlosti podepisovali závazky, a tak dál, přitom kolikrát reálně k navýšení rychlosti vůbec nedošlo. Vůbec nereagovat na nic "výhodnýho" od Telefoniky a podobné bandy, je to pakáž.
|
|
Bertina |
|
(24.6.2013 18:54:49) Stalo se mi totéž, pak mi to začalo vrtat hlavou a volala jsem do O2 kde mě ujistili, že nikoho do terénu nevysílají a že mi určitě nevolal nikdo od nich a upozornili mne, ať jim v žádném případě neukazuji fakturu ani nedávám žádné údaje. Takže když večer zazvonili dva mladíci, trapně jsem se vymluvila a omluvila, že manžel s tím nesouhlasí a nic měnit nebudeme. Ti mladíci nebyli sami, v tu chvíli jich u nás v ulici byly tři dvojice, určitě to byla nějaká naháněčská firma.
|
|
IvanaQ.,06,09 |
|
(24.6.2013 19:02:35) U O2 Telefonica jsme vše vyřizovali po telefonu. Smlouva přišla poštou. Ale pracují pro ně smluvní partneři (či jak se to nazývá), takže to ve skutečnosti není zástupce přímo O2, ale partner. Pokud bych si nebyla jistá, zavolala bych přímo na jejich linku a domluvila se tam.
|
|
beruška sluníčková |
|
(24.6.2013 20:25:52) Tak na to bacha.Nejdrive si zjistete,zda mate v obci ustrednu.Ten rychly internet totiz funguje jen do asi 800 m.od ustredny.my se takhle nechali od O2 napalit minuly mesic. Volal borec,ze nam zvysi rychlost,ze nam akorat musi poslat novy modem,rikam ok,modem dosel,ja ho vymenila za stary a ejhle,net zacal padat,hned sel,hned nesel,no pak k nam poslali technika a ten nam rekl,ze v Praze si asi vsichni mysli ze i na vesnicich je na kazdym rohu ustredna.U nas je napr.ustredna 4 km vzalena ve vedlejsi vesnici.takze zas to musel prepojit zpatky na ten puvodni DSL.takze jak pisu,zjistete si jak jste daleko od ustredny.pokud vice jak 800 metru,mate smolika.
|
|
NovákováM |
|
(25.6.2013 0:50:48) veveru - za mne jsi reagovala velmi dobře.
Takhle se to prostě nedělá. To jsou smluvní zástupci a ani nebudeš vědět jak - lítáš v jiným tarifu a přenos a rychlost bez záruky.
Tohle nám tu aktuálně podniká konkurence jak u plynu - slečna z RWE chtěla mezi vrátky vyúčtování a podpis smlouvy - "no ta jela" - nebyla jsem hrubá, kdyby byla od RWE - jedna ví, kolik platíme, za druhé všechno řeším po internetu..
a konkurence od internetu, nám tu slibovala hory i s horákama, GARANTOVANÉHO připojení 3 x tak rychlého, za 1/2 ceny... stačilo položit pár správných otázek směrem k té rychlosti a garanci 24 hodin denně a byli jsme naprosto jinde..
Obojí špatné pro něco dobré - internet mi stávající dodavatel, který fakt funguje, zlevnil na polovinu, poté, co jsem sdělila, že nám tu zvoní konkurence a přešla jsem k jinému dodavateli od RWE ale ne k tomu, co tu zvonil.
|
|
Karavela |
|
(25.6.2013 8:29:07) Veveru, na snížení plateb u O2 žádný osobní návštěvy nejsou třeba, stačí si vzít fakturu a zavolat na jejich linku, že nejsi spokojená se službami a chceš změnit operátora a v tu chvíli se začnou dít zajímavý věci - podařilo se mi takto snížit platbu za veškerý služby na polovinu, pravda s upsáním na rok, což mi ale nevadí, protože v naší lokalitě stejně jiná možnost stejně kvalitního připojení prostě není.
|
Karavela |
|
(25.6.2013 8:31:17) Jo a ta vzdálenost od ústředny je rozhodující, to jsou ale schopni říct na dálku ze zákaznický linky, maj přesný mapy pokrytí, stačí zadat adresu
|
beruška sluníčková |
|
(25.6.2013 9:54:49) Tak na v jejich mapu pokryti bych nespolehala,napr.nase obec je podle nich pokryta cela a signal tu mame pouze pokud vylezu na pudu a to jeste jen jednu carku.a to mame dum na kopecku.dole na navsi neni ani ta carka.ale oni budou meldovat porad svou.ten chlapek od O2 nam slibil ze tu pujde net rychlosti 10mb.jo,zlaty oci.Jaksi zapomnel,ze u nas je nejbl.ustredna 4km.hlavne,ze maji mapy.
|
|
|
|
|