JENA, 2 kluci (8/2001a1/2003) |
|
(14.4.2013 18:07:22) Ahoj
Řešíme celkové hodnocení žáků na výzo (prospěl s vyznamenáním, prospěl, neprospěl) na školách se slovním hodnocením.
Hledala jsem ve školních řádech různých škol se slovním hodnocením a všude se dodržuje výše uvedené třístupňové celkové hodnocení (učitelé, i když píšou slovní hodnocení, si pro stanovení celkového hodnocení v duchu převedou slovní hodnocení na známky a pak se drží klasického, že vyznamenání je do průmětu 1,5 a neprospěl, když má dítě nějakou pětku).
Ale pro jistotu, když teda na Rodině se ví všechno , se radši ještě ptám, jestli se někdo setkal s tím, že škola se slovním hodnocením má jiné tři stupně celkového hodnocení (třeba jen prospěl X neprospěl).
|
štěpánkaa |
|
(14.4.2013 18:21:49) jen ze zahraničí - z překladu vysvědčení si pamatuju že student přivezl něco jako: celkově hodnotíme jeho školní výsledky jako vynikající (excelentní) - další stupně tedy nevím. zahraničí tě ale asi nezajímá
|
JENA, 2 kluci (8/2001a1/2003) |
|
(14.4.2013 19:38:26)
zajímá mě, co umožňuje naše vyhláška
ono se tam totiž píše, že celkový hodnocení má stupnici prospěl s v., prospěl a neprospěl a v sousednim paragrafu se píše, že ve škole se slovního hodnocením si zásady pro celkové hodnocení stanoví škola sama ve školním řádu
podle mě to znamená, že ta škola si stanoví podle čeho se rozhoduje, zda žák prospěl s vyznamenáním, prospěl nebo neprospěl (a co jsem našla, řeší se to všude tim hypotetickym převodem na známky)
podle kolegyně to znamená, že si můžem vytvořit svou vlastní stupnici a navrhuje nechat jen prospěl a neprospěl
|
Simeona+3 |
|
(14.4.2013 19:56:00) Já ten paragraf nevidím a nechce se mi to hledat, ale podle mě to znamená, že škola se slovním hodnocením vůbec žádnou stupnici používat nemusí. Může napsat třeba něco jako : X.Y. se v uplynulém šk. roce zlepši ve čtení, zajímá ho především čtení o přírodě. Jeho slohové práce vynikají vtipem, pracuje na jejich lepší čitelnosti. V matematice zvládl dělení se zbytkem a zdokonaluje se v dělení dvojcifernými čísly. Zapojuje se aktivně do kolektivní práce, a to jak nápady tak při jejich realizaci; podle jeho designu vyrobila jeho skupina výrobek na školní výstavu.
|
|
sarmi |
|
(14.4.2013 20:39:49) tak napis na msmt dotaz. taky nevim.
|
|
Bellinka |
|
(15.4.2013 13:02:49) Koukám do te vyhlasky a pro me z toho vyplyva to same, co tobe. Kolegyne nema pravdu. Skola si muze pouze stanovit pravidla, ale hodnotit musi vsemi tremi (resp. ctyrmi) stupni.
|
|
|
Winky | •
|
(15.4.2013 4:11:36) jej, tak znovu - chtěla jsem taky dát jen náhled na zahraničí (IB World School), jestli by se ti třeba tahle stupnice zamlouvala:
Tady se hodnotí ten střed, průměr, standard - kterého by všichni měli dosáhnout, takže hodnocení se vztahuje k němu.
- outstanding standards (vynikající, značně přesahuje standard) - exceeding standards (pěkné, také přesahuje standard) - meeting standards (splněno to co má žák standardně umět) - approaching standards (blíží se ke standardům, snaží se, je lehce pod) - needs support (požadovaných výkonů dosahuje s podporou) - not applicable (nepodal výkon který se dá hodnotit)
|
|
|
překvapená 20.9. |
|
(14.4.2013 22:20:25) Myslím, že malé děti (1. stupeň) na vyznamenání do určité třídy nehrají.
|
Lenka a dva kluci |
|
(14.4.2013 23:22:00) Máme slovní hodnoceni a tři stupně s vyznamenáním a prospěl a neprospělo
|
|
|
Lucie | •
|
(26.6.2015 23:28:53) Ahoj, právě to řeším a našla jsem v zákoně, že je jen prospělxneprospěl.
|
|
|