Hannelorre |
|
(27.10.2012 15:54:24) Učitelky, jste tady někde??? Zajímá mě Váš názor!!! Jak u Vás na škole nakládáte s problémovými dětmi na II. stupni? Problémový = sprostý, vulgární, nechce spolupracovat, musí mít vždy poslední slovo, odmlouvá, neplní si své povinnosti atd. Pěstujete si je na škole jako míšeňská jablíčka a nadbíháte jim všemi možnými směry, jen aby se rodiče třeba neurazili a nepřeřadili je na jinou školu nebo je stavíte do latě a vyžadujete disciplínu??? Vím, že je to vždy o přístupu vedení školy a právě proto mě zajímá, jak to kde funguje.
|
TS Garp |
|
(27.10.2012 16:13:25) Dnešní společnost hlásá "Nechceš být socka, měj "vzdělání" - papír" Samozřejmě na toto reagují rodiče, nikdo nechce mít doma budoucí "socku". Není výjimkou že na "rodičák" místo rodiče příjide právník s otázkou proč Pepíček XY dostal pětku. Tohle ovšem se "vzděláním" nemá nic společného. Opravdu dnes učit za plat uklízečky v Rakousku, nechat se natáčet na mobil, pak zesměšňovat na netu. Co se otázky týká, každý normální učitel se snaží těhle "vyčůránků" zbavit. Ovšem musí se to navléknou tak že je to ve prospěch "žáka". Nedivím se.
|
Z+2 |
|
(27.10.2012 16:16:21) Fakt to není vyjímkou? Kolik právníku ve škole už bylo?
|
TS Garp |
|
(27.10.2012 16:21:22) Vím o jenom na 100%, učitel to vzdal a šel dělat něco jiného.
|
Z+2 |
|
(27.10.2012 16:27:42) Proč? Nemá na to si obhájit svoji práci?
|
TS Garp |
|
(27.10.2012 16:34:39) Mám velké výtky co se tzv. vzdělávání týče. Mě přeučovali z leváka na praváka, dodnes nepochopím lidi co se toho účastnily. Po revoluci jsem čtyři roky učil, chtěl jsem si vyzkoušet o co de, díky pánubohu za to. Ale arogantní smradi, to není nic pro nikoho.
|
Z+2 |
|
(27.10.2012 16:47:25) Jste schopný reágovat na to co píši? Školství v minulém století bylo jiné. Co to má s tématem společného?
|
TS Garp |
|
(27.10.2012 17:18:09) Jo Vaše děti jsou nej. Obávám se že člověk se nezměnil po několik tisíc let a minulé století deset dvacet let, to myslíte vážně, nebo že je sobota odpoledne? Hele já to tu mám za pár, a na tom vy nic nezměníte a já taky ne. AS díky za to.
|
|
|
|
Líba | •
|
(27.10.2012 19:47:19) Nemyslím, že by to nebyl schopen obhájit, ale neměl spíš žaludek na to, jak je učitel vnímán a toto možná byla poslední kapka.
|
|
|
|
Hannelorre |
|
(27.10.2012 16:26:07) Já zažila děcko předstírající něco jako epileptický záchvat, který měl údajně vyvolat učitel-tyran. Učitel zkrátka nestrpěl děcko(cca 14let), které celou hodinu sprostě nadávalo a rozčilovalo se a dovolávalo se svých uzmutých lidských práv. Děcko pak prohlásilo, že jej učitel zdravotně totálně odrovnal. Žádná oficiální diagnóza, samozřejmě, nikdy nebyla stanovena.
|
|
|
Hannelorre |
|
(27.10.2012 16:21:10) Vedení školy to ale často vidí jinak. Je povinností učitelů, dle názoru vedení, neprovokovat žáky k tomu, aby byli problémoví. Co pak???
|
TS Garp |
|
(27.10.2012 16:30:18) Co chceš od sralbotků, nejlepší je přesvědčit rodiče že tak inteligentní žák nemůže docházet na tak průměrnou školu.
|
Hannelorre |
|
(27.10.2012 16:32:28) Každý připosraný ředitel ale žije z dotací na žáka, takže si tam ty blboně hýčká.
|
TS Garp |
|
(27.10.2012 16:37:00) Tak nezbývá jen kejvat hlavou, všeho dočasu, to platilo i za komoušů.
|
Hannelorre |
|
(27.10.2012 16:44:14) Kývat hlavou jde jen do určité míry. Pak už jde o to nechat si na svou hlavu nechat srát - od vedení, od rodičů i děcek.
|
TS Garp |
|
(27.10.2012 16:47:11) A kolik platíš za nájemné, hypotéku, benzín do auta ____
|
Hannelorre |
|
(27.10.2012 16:48:09) Proč? Máš pro mě dobrý flek?
|
TS Garp |
|
(27.10.2012 17:37:33) Ne já jsem ta společenská socka.
|
|
|
|
|
|
|
|
Pawlla |
|
(27.10.2012 17:00:09) Tak,že učitelé neprovokují považuju vzhledem k jejich pozici a vzdělání jaksi za samozřejmé
Jinak na tak obecně zadané téma nejde odpovědět,protože vždycky záleží na tom proč se ten žák tak chová,od toho se odvíjí i řešení situace.Nebo by se aspoň odvíjet mělo.~
|
štěpánkaa |
|
(27.10.2012 17:43:09) víš, Pawlo, debilním ředitelem a případně rodiči některého problémového dítka může být za provokaci považováno například: Přezuj se nevykřikuj, prosím sprosté nadávky do školy nepatří kde máš domácí úkol. cituji slova svojí spolužačky, která učila na ZŠ. Loni se na to vykašlala a šla dělat výukové programy pro děti do jedné neziskovky.
|
Pawlla |
|
(27.10.2012 17:46:01) Štěpánko právěže nevím,v tom případě má zakladatelka popsat co tak nehorázného po ní vedení chce,protože provokování v tom pravém slova smyslu je snad aspoň doufám záležitost těch puberťáků,pokud to má u nich význam jiný,je třeba to nám méně chápavým vysvětlit.
|
štěpánkaa |
|
(27.10.2012 17:52:32) Jasně, Pawlo, to chápu když slyším některé historky kolegyň ze ZŠ (hlavně co se týče podpory vedení školy, které dostává peníze "na hlavu"), zdají s emi neuvěřitelné
|
Pawlla |
|
(27.10.2012 17:54:45) Nejde o to,že nejsem schopná uvěřit,na to už jsem viděla dost neuvěřitelných věcí,jde o to,že to má napsat jasně,na neprovokování není nic špatného,Tvé vysvětlení je dobré,nicméně jestli je to opravdu tak nevíš ani Ty ani já.
|
štěpánkaa |
|
(27.10.2012 17:57:57) Pawlo, já to tak pochopila (jak jsem napsala), ale to neznamená, že to tak skutečně je). Kdybych nebyla z oboru a neslyšela ty historky, tak bych asi reagovala podobně jako ty. (když napíšeš něco z tvé práce, tak mi taky některé věci nebudou tak jasné jako tobě. a máš pravdu, zakl. nenapsala, jakou provokaci má na mysli, tak jsme možná vedle
|
Pawlla |
|
(27.10.2012 18:00:19) Ale tady nejde o to,kdo je nebo není z oboru,snad se shodneme na tom co pojem provokovat znamená a že to není asi běžná činnost učitele.Pokud tomu pojmu dává zakladatelka význam jiný,nebo to jinak pojímá vedení,je třeba napsat jak to myslí,to je celé.
|
štěpánkaa |
|
(27.10.2012 18:06:29) no, vždyť ti přikyvuju
|
Pawlla |
|
(27.10.2012 18:12:24) Jo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Margot+1 |
|
(27.10.2012 19:09:21) Znám příběh, kdy si takový žák vydloubal z nosu holuba a otřel ho na ruku učitelky, která se opřela o jeho lavici (mmch skvělá, třicetiletá, bezdětná učitelka, která s dětmi altruisticky tráví i svůj volný čas). To byl trochu extrém, jinak hošík otravoval jen soustavnými hrubými poznámkami, narušováním intimní zóny apod. Rodiče přiznali, že si s ním nevědí rady. Co vy na to?
|
Pawlla |
|
(27.10.2012 19:16:15) Margot a co chceš slyšet?Nějak nechápu ten bojový výkřik "co vy na to?",ještě adresovaný mě
|
Margot+1 |
|
(27.10.2012 20:50:54) Pawllo, to nebyl bojový výkřik. Jen příklad, kdy se učitelka stala objektem ohavného fyzického omezení, který "vyprovokovala" tím, že se nahnula k žákovi, aby viděla do textu, který měl na monitoru.
|
Pawlla |
|
(28.10.2012 3:35:25) Margot,když se učitelka postaví k lavici,aby viděla text monitoru,nepovažuju to za provokaci,nenazvala bych to tak a nevím proč to tak nazýváš Ty.
|
|
|
|
JENA, 2 kluci (8/2001a1/2003) |
|
(27.10.2012 19:23:57) Margot, dítě, jehož otce jsem popisovala v některym z mých předchozích příspěvků, si holuby otíralo o spolužáky běžně. Nenadělala jsem s tim nic, když nebyla opora v rodičích...
|
|
|
|
|
Z+2 |
|
(27.10.2012 16:25:49) A jinak proč srovnávat platy učitelů s Rakouskými uklízečkami. Jako jsou na tom jinak učitelé v Rakousku, tak jsou na tom nominálně jinak i třeba popeláři. Školství z mého pohledu daleko víc škodí striktní nutnost těch správných papírů, které umožňuje v něm zůstat i špatným učitelům a kazí to vněm konkurenci. Ty učíš? Jestli ano, tak je to děsivá zpráva.
|
Hannelorre |
|
(27.10.2012 16:28:04) Urážky stranou. Kdo tady chce pindat o tom, že učitelé mají jen prázdniny a vlastně nic nedělají, ať si to myslí, ale tahle diskuze je o něčem jiném. Díky
|
Z+2 |
|
(27.10.2012 16:33:01) Jsi schopná pochopit co jsem napsal? Učitelství jsem vůbec nesnižoval. Na druhou stranu si, ale nemyslím, že by problémem školství bylo odměňování což ve svém emotivním příspěvku zmínil před-přispěvatel.
|
Hannelorre |
|
(27.10.2012 16:37:10) Neřeš odměňování, řeš ty fracky a co s nima.
|
TS Garp |
|
(27.10.2012 16:39:44) Odměnit a poslat jinam.
|
|
Z+2 |
|
(27.10.2012 16:41:56) Lidé co žáky, považují za fracky by neměli učit. Jinak učitel má spousty možností a měl by být schopný je k ukáznění žáku využít.
|
TS Garp |
|
(27.10.2012 16:43:07) To jsem se opravdu od srdce zasmál - díky - v tomhle hnusném počasí.
|
|
Hannelorre |
|
(27.10.2012 16:47:09) Poraď mi, Ámosi. Jsem nebohá začínající kantorka a beru každou radu fundovaného odborníka.
|
|
JENA, 2 kluci (8/2001a1/2003) |
|
(27.10.2012 17:37:45) Z+2, ani v případě, kdy se skutečně jedná o fracky?
Když dítě vyzvihuje svoje práva a odmítá svoje povinnosti a ještě má oporu v rodičích, kteří to vidí stejně, vyřeší se něco tim, že nebudeme věci nazývat pravým jménem?
|
Pawlla |
|
(27.10.2012 17:42:20) Jeno,ale to my nevíme a sama dobře víš,že tam kde jeden vidí "fracky",druhý nemá problém.děcko v pubertě se sice může chovat nesnesiotelně,ale pochybuju,že s takovým přístupem se změní,ony se spíš ty děcky proti tomu přístupu zatvrdí,když fracek tak pořádný,že?
|
JENA, 2 kluci (8/2001a1/2003) |
|
(27.10.2012 18:05:44) Jasně, to souhlasim.
Předpokládám, že kdyby šlo o dítě s nějakym konkrétnim problémem (AS, průšvihový prostředí doma nebo co já vim), tak se zakladatelka nebude ptát na fracky.
Samozřejmě je možný, že jsem vedle.
Ale to, co píše Z+2 je víc teorie, než praxe. Já jsem fakt ten poslední, kdo by chtěl vyštípávat problémový děti ze školy, dokonce mi celkem nedávno někdo říkal, že obdivuje, jak dokážu přijímat i děti s komplikovaným chováním - mně to ani nepřišlo, nemám někoho míň ráda jen proto, že mi obden vyfikne nějakou scénu, když vim, že má nějakej problém.
Ale rozcapený děti, který jsou ještě obhajovaný rodičema, ty snášim fakt těžko. Dočasně je možný si to zdůvodnit tak, že to dítě vlastně trpí tim, že nemá hranice a potřebuje pomoct. Ale když rodiče opakovaně trvají na tom, že jejich dítě je individualita a potřebuje prostor v tom nejblbějším slova smyslu, tak je brzo jasný, že tady je každá snaha marná. Když půjdu proti nim, tak to nejvíc odnese dítě. Ztotožnit se s nima nelze, páč to by odnášely ostatní děti. Vyloučit takový dítě říďa nenechá (ani když stejnej problém (např. agresi vůči spolužákům) řeší všichni učitelé, kteří s dítětem přijdou do styku, takže je evidentní, že nejde o problém jedný zhrzený úči). Tak co s tim?
Já taky nevim.
(Teda u nás tenhle problém nenastal, ale na státní škole jsem fakt zažila, že jsem se denně bála, jestli se mi podaří zabránit napadení spolužáků - po roce s takovým dítětem jsem byla totálně vyfluslá.)
|
Pawlla |
|
(27.10.2012 18:11:52) No ano,já bych řekla,že takové dítě je taky svým způsobem postižené a to tou výchovou.Můj názor je,že s děmi má vždycky cenu zkusit pracovat,protože ať tak nebo tak ony si to nevybraly a ještě jsou ovlivnitelné.Ale každý na to nemá,to je jasné.
|
TS Garp |
|
(27.10.2012 18:17:31) Pěkná představa
|
|
JENA, 2 kluci (8/2001a1/2003) |
|
(27.10.2012 18:22:59) To nejde o to, jestli na to máš. Ale jestli je možný jít proti rodičům, kor pokud oni jsou v tom potvrzování bezbřehých práv dítěte aktivní.
|
Pawlla |
|
(27.10.2012 18:25:45) Tak já myslím,že hlavně jde o to jestli na to máš,protože když ne,tak to nevyřešíš ani kdyby to šlo.Jít proti rodičům je široký pojem,co myslíš konkrétně že nejde?
|
Pawlla |
|
(27.10.2012 18:29:41) jasně
|
TS Garp |
|
(27.10.2012 18:51:20) Jáb se chci taky zasmát. v.vaclav.vanek@seznam.cz
|
TS Garp |
|
(28.10.2012 7:30:43) To beru, nestojím o "horké" informace, jen sem se chtěl pobavit.
|
|
|
|
|
|
štěpánkaa |
|
(27.10.2012 18:40:49) tak můj příklad nesouvisí tak úplně s diskusí. Ale v poslední době jsme měla 2 žáky, kteří prostě na gymnázium nestačili. Rodiče obou přesvědčilo až to, že jim dítě propadlo z více než dvou předmětů. No, přesvědčilo je silné slovo, ale nebylo jim povoleno opakování, takže prostě odejít museli. u jednoho z nich se projevily významné psychosomatické potíže, druhý zcela rezignoval na dění kolem sebe až do apatie. Rodiče to nechtěli akceptovat, v jednom případě nedbali ani na přání svého dítěte. Bylo to smutné sledovat, oba nakonec odešli - jeden na odbornou školu, kde je spokojený, druhý na jiný gympl, kde opět propadl a ty učitelka - ty to vidíš a nezmůžeš vůbec nic
|
Pawlla |
|
(27.10.2012 18:43:53) Tak věřím,že tohle bude častý problém,nesoudnost rodičů,každý má doma genia,ale tam vidím řešení,tak jako jste to nakonec udělali,nepovolit opakování.
|
TS Garp |
|
(27.10.2012 18:56:35) Asi se Vám do toho holky vměšuji ale stačilo je přesvědčit že "vzdělání" od blbosti nechrání. A štěstí v tom rozhodně není.
|
štěpánkaa |
|
(27.10.2012 18:57:46) garpe, tak to jsi právě objevil Ameriku my to víme už dávno. neodpověděl jsi mi na otázku
|
TS Garp |
|
(27.10.2012 18:58:42) Na kterou?
|
štěpánkaa |
|
(27.10.2012 19:38:46) garpe, na tuhle (kopíruji): Garpe, četla jsem celou diskusi a ptám se tě, jak si představuješ, že učitel donutí rodiče, aby si dítě přehlásili jinam. odpověď je jednoduchá - pokud nechtějí, tak nedonutí.
|
Pawlla |
|
(27.10.2012 19:45:27) No tak,já sama jsem zářným příkladem toho,že to jde.Ale bez ohledu na to musím říct,že se mi takové řešení ani nelíbí,je to přehození problému na někoho jiného.Není to dvakrát fér,už proto,že často jsou vyhrocené situace důsledkem toho,že s dítětem učitelé pracovat neumějí.Takže jak k tomu příjde jiná škola,která dostane žáka,u kterého se pokazilo co mohlo a on sám je už tak negativní,že s ním jde dělat velmi málo?
|
štěpánkaa |
|
(27.10.2012 19:53:21) Pawli, já ti nevím - já myslím, že ty jsi nakonec chtěla ne? Protože tě ta škola tak znechutila, že jsi prostě chtěla dát dítě pryč, aby mu neškodili. Což ale byl dost jiný případ, než jaké se tu diskutují
|
Pawlla |
|
(27.10.2012 19:56:52) Tak chtěla,jako když Ti někdo dá pistoli k hlavě a chce Tvoji peněženku,taky mu ji v té chvíli chceš dát,protože je to lepší,ale to fakt není svobodná volba. Na rodiče,kteřým není jedno jak se cítí jejich dítě,to jde docela dobře použít.
|
štěpánkaa |
|
(27.10.2012 20:29:33) no, to souhlasím, ty jsi rodič normální, Pawlo. Ti dva co jsme o nich psala ale měli výše než blaho dítěte svoji představu op blahu dítěte
|
Pawlla |
|
(28.10.2012 3:37:26) Štěpánko,já myslím,že všude je něco,co se dá použít,co platí i na rodiče tohoto typu,jen to najít,ale pořád bych to použila spíš jako přinucení ke spolupráci ne přehození žáka jinam a starejte se jinde.
|
štěpánkaa |
|
(28.10.2012 10:31:29) Pawlo, tak hlavně je třeba odlišit, z jakého důvodu je snaha o "přehození jinam". Pokud studijní problémy na výběrové škole, je to ok. Pokud chování, je to oříšek, ale po ukončení základní docházky celkem není důvod, proč by "student" na nějaké škole vůbec mělo setrvávat. Ovšem na ZŠ je to jiná káva a z vyprávění vím, že s některými typy rodičů nehne nic. Často se ani nedaří odhali, jaký je vlastně problém (výchova, rodinné prostředí, osobnost žáka, atd...), natož páky na rodiče, aby spolupracovali. Pravda, znám to jen z vyprávění a fakt bych to jako učitelka nechtěla zažít. Mezi známými mám i ředitele školy, zástupce ředitele a hodně učitelů/učitelek. Většina z nich již ze ZŠ uprchla na SŠ, nejvíce na gymnázia, někteří úplně ze školství pryč.... Občasné excesy u nás na gymplu se obvykle během prvního ročníku vyřeší (jak jsem psala) a rozhodně nejde o to, co popisuje zakladatelka.
|
|
|
|
|
|
|
Karel | •
|
(28.10.2012 15:18:14) Možnost vyhodit žáka:
Podle mne to jde. Kdysi jsme měli jednu trochu ostřejší debatu s třídním syna (jedinou za 5 let, týkalo se to ADDH a šikany, jinak ho chválím kudy chodím). Šlo o poměrně podstatnou věc, kluk měl v době konfliktu vysazené léky (testovacích několik týdnů podle lékařů), přišel z nějakých sloučených suplovaných hodin zmlácený a s roztrhanými věcmi. Ve škole ho ovšem prohlásili za agresora a tak došlo k onomu setkání. Dopoadlo to nakonec dobře, pan učitel kluka vyslechl i před námi, něco potvrdilo pár statečnějších spolužáků a silně opravil názor, něco nebylo košér ani ze strany kluka.
Ale během jednání na nás chvíli řval, že když bude chtít, tak ho ze školy dostane, já jsem se trochu posměšně vyslovil, že bych chtěl vědět jak to hodlá v souladu se ŠkZák udělat. A on řekl, že když bude chtít, tak za 2 týdny ho dostane na 3 z chování atd..., že mu udělá ze školy peklo.
Tehdy jsem ho moc nebral vážně, ale čím déle mám děti ve školách, jsem více přesvědčen, že učitel má dost prostoru, jak dítěti udělat ze školy peklo.
|
Karel | •
|
(28.10.2012 15:23:50) Na druhou stranu, úplně jednoduché to zas nebude, protože jsme měli na škole kluka, který měl prostě lékařský papír, že může mluvit sprostě.
Měl spoustu konfliktů s dětmi a skončilo to tak, že mu jednou dali do tlamy (můj kluk v tom byl taky, ale poté co ho 3x podrazil a hodil na zem).
Pak ho matka vzala pryč... K velké vděčnosti sboru. Naštěstí byl kruk trochu krytý vlastními papíry a navíc všichni pravdivě dosvědčili, že byl několikrát napaden a teprve pak bouchly saze.
|
|
štěpánkaa |
|
(28.10.2012 19:27:20) normální učitel dítěti peklo neudělá. protože by se musel stydět sám před sebou. Magory (kteří jsou mezi námi) do toho nepočítám, bohužel jsem měla kolegy, tkeří dokázali vybraným dětem škodit. V podstatě bezdůvodně. Ze školy ale nikdy nikdo nikoho nedostal (co vím). a ten tvůj učitel si buď honil triko nebo byl vytočen k nepříčetnosti, protože podle toho, jak ho tu léta popisuješ by toho nebyl schopen, stejně jako naprostá většina učitelů.
|
Karel | •
|
(28.10.2012 22:20:13) Asi obojí. To víš, když přijdeš do školy, která se "smilovala nad dítětem", a vytáhla ho z nejhoršího a řekneš jim, že je tam šikanované (což myslím řekla manžeka, která není diplomat, zato má tu a tam italskou povahu), tak byl trochu doběla. Ale po 5 minutách, poté co jsme si řekli ty ošklivé věci, jsme přešli na konstruktivní tón, a po půlhodince se to vyřešilo...
|
|
|
|
|
|
|
|
štěpánkaa |
|
(27.10.2012 18:56:36) ovšem u jednoho po 2 letech, u jednoho po 5ti letech!!!! do té doby se 2 reparáty prolézali. Uškodilo to hlavně těm dětem
|
Pawlla |
|
(27.10.2012 19:00:52) Tak vždycky to odnese dítě,i když to zpočátku může vypadat,že z toho těží,později na to doplatí.A ta hysterie kolem gymplů,to už jsem psala několikrát,škoda mluvit...
|
TS Garp |
|
(27.10.2012 19:04:17) Někdy jsem opravdu rád že jsem starej jak jsem starej a díky bohu se mě to už netýká.
|
|
Pawlla |
|
(27.10.2012 19:14:15) Ale taky je problém,že na ty maturitní obory,protože je jich opravdu hodně,se dostane každý,trojkař,čtyřkař,těm školám přece musí být jasné,že se takový žák s největší pravděpodobností k té maturitě nedostane.
|
Žvejkačka |
|
(28.10.2012 2:07:12) Ale dostane Pawllo, někteří vyletí, ale většina jich k maturitě proleze, nebo aspoň do čtvrťáku, problém nastane u státní maturity...
|
Pawlla |
|
(28.10.2012 3:01:11) No to je otázka,já jsem o tomhle psala už loni i předloni,když dcera vycházela,oni tehdy šli z 25 na maturitní obor všichni.A jak se dalo čekat dobrá polovina šla z prváku na jinou školu,protože nezvládali,sice zase většinou na maturitní obor,ale lehčí školu.Teď záleží jestli se všichni na té lehčí škole udrží nebo zase budou muset jinam.To jsou pak situace,že dítě v 17-18 začíná zase od začátku,pak se na to často vykašle a skončí se základním vzděláním.Divím se,že tohle ti ctižádostiví rodiče nevidí.Za tu dobu mohly mít děcka výuční list a kdo je šikovný naváže na to maturitou,která se dá po učňáku udělat za dva- tři roky,kdo by nechtěl byl by vyučený.Jenže takovým rodičům podle mě o dítě nejde,spíš jde o nějakou prestiž,aby oni mohli vykládat,že mají dítě na gymplu,VŠ a dítě je vedlejší...
|
|
|
|
štěpánkaa |
|
(27.10.2012 19:41:13) Pawlo, tak to je samozřejmě pravda, u nás to odneslo i zdravotně je mu 20 ještě se nedohrabal ani do maturitního ročníku, nevím, jak dlouho bude ten gympl studovat, pokud ho vůbec dokončí
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
štěpánkaa |
|
(27.10.2012 17:44:18) Z+2 nepřekrucuj, zakladatelka za fracky nepovažuje komplet všechny žáky, ale pouze ty, co se chovají způsobem vyjmenovaným v úvodním příspěvku.
|
|
|
M? | •
|
(27.10.2012 19:21:14) Doufám, že nejste učitelka. Vždycky jsem doufala, že učitelé jsou tak trošku "elita" národa, ale pokud pedagog mluví o problémovém žákovi jako o frackovi ... je mi z toho velmi smutno :-(
|
|
|
|
|
|
|