| Claire4891 | 
 |
(19.8.2012 9:55:25) Pokud byl notebook uz stary, tak bych to asi neresila...zas to ber tak, ze ta pokojska jde stlat postel a v ceste ma notebook, ktery je zcasti pod posteli, to bych se ani nedivila, kdyby na nej slapla. Navic pokud bych vedela, ze je nabijecka lehce znicitelna, tak bych si dala sama pozor a notebook dala tam, kde by na nej nemusela sahat (co kdyz by treba vytirala - to by ho mela nechat na mokre podlaze?). Co by se mi spis nelibilo, je vykrucovani a lhani, to bych jim asi napsala stiznost, ne na zniceni notebooku, ale jak se k problemu postavili. Z tohoto duvodu nesnasim hotely, protoze pokazde mam veci premistene, jinak poskladane, nez mam ve zvyku, a i kdyz chapu, ze pokojska ma pokoj uklidit, nesnasim ten pocit, ze mi saha na veci.
|
| Ráchel, 3 děti | 
 |
(19.8.2012 18:06:27)
Nabíječka a konektor byly zcela v pořádku. A jak tu někdo psal - skutečně jsem matka tří dětí, která na novou nabíječku nemá a je na notebooku závislá kvůli své práci, fakt to pro mě není legrace. Ad úklid pro šťouraly - ustláno jsem měla, ale to pokojská fakt neřeší, stejně vám přestele. Notebook byl částečně zastrčený pod postel, ne tak, aby nebyl vidět. A ještě jednou - oni VŮBEC neargumentovali tím, že je moje chyba, že jsem nechala notebook na zemi. Podle nich byl na stolku. V tom případě je možné, že ho shodila - a kabel se rozbil tím pádem. Mi to je vlastně jedno, jak se to stalo. Nejvíc mě sejří ten přístup, že oni rozhodně za nic nemůžou. Kdyby to byl penzion v horní dolní, tak na to kašlu, mně vadí ta arogance v hotelu této úrovně. Být na jejich místě, tak udělám aspoň nějaké symbolické gesto typu kafe a dezert zdarma, sleva na příští pobyt... v každém případě velká omluva, i kdyby "pokud je to skutečně naše vina, tak se hluboce omlouváme".
|
| ..maya.. | 
 |
(19.8.2012 18:52:32) tak jestli trčel zpod postele mohla na něj nechtěně šlápnout...je to spíš tvoje chyba že jsi ho tam takhle nechala...ona přeci nebude lozit po čtyřech aby zjistila kde co lidi nechávají...ona tam jde uklidit
|
| Majda a Kájík 07/10 | 
 |
(19.8.2012 19:32:55) tady byla chyba lidskeho faktoru-recepcniho. To je vzdy jedna ruka s pokojskyma,cisnikama,kucharema.. Ja jako hotel manager jsem zapsala do guest directory,ze VZDY si ma host vyzadat vedouci recepce nebo me pri jakemkoli problemu. Stejne tak me zavolala vzdy recepce. Zacinala jsem v hotelu pro kravataky a za 5 let neprisel ani jeden ze se mu notas rozbil.
|
|
|
| Alraune | 
 |
(20.8.2012 11:12:28) Napiš vedení hotelu stížnost, 1500 je pro ně prkotina a mají pojistku. Kde byl notebook, je úplně jedno.Koneckonců, ty si ani nejsi povinná pamatovat, kdes ho nechala.
|
|
|
|