Jana Nová |
|
(18.6.2012 20:35:38) Proč páry v českých reklamách vypadají podle jednoho mustru: žena krásná a upravená a chlap obtloustlý zanedbaný plešatý jouda? Máte někdo nějakou teorii? P.S.: Neberte to téma extra vážně
|
Stárnoucí |
|
(18.6.2012 20:37:37) Taky to nechápu. My jsme zanedbaný joudové oba.
|
Evelyn1968,2děti |
|
(18.6.2012 20:40:43) To se mi nezdá, já pozoruju v reklamách na levné výrobky divný, neupravený nebo ne moc atraktivní lidi (oba) a v reklamách na dražší věci hezký a upravený lidi, taky oba.
|
Jana Nová |
|
(18.6.2012 20:43:10) evelyn, u zahraničních to platí. U našich v devadesáti procentech vypadá chlap pokud možno zcela průměrně (břicho, pleš...) a ženská má tak o dvacet let míň a je to modelka. Přijde mi to naprosto absurdní
|
boží žena |
|
(18.6.2012 20:43:44) tak jmenuj další, ja fakt nevim
|
|
Evelyn1968,2děti |
|
(18.6.2012 21:51:25) Boleslavko, kde? Zrovna koukám na nějaký knedlíčky v polívce, jak si vzájmeně ujídají, a tragédi jsou všichni.
|
|
|
|
Emzák |
|
(19.6.2012 6:29:48) Já jsem unás doma zanedbaný jouda sama a vystačím si:)))
|
|
|
MarMat (+2) |
|
(18.6.2012 20:38:23) v jaký reklamě?
|
|
Epepe |
|
(18.6.2012 20:38:54) Nemyslím si, že takových reklam je hodně. Každopádně takoví Češi jsou. Rozhlédni se kolem. Máme typický "východní" look. Holky jako z cukru, minisukně, zmalované, chlapi s pivním břuchem. Je dávno známo, že směrem na východ se toto nastavení prohlubuje, na západ naopak.
|
Katka | •
|
(18.6.2012 21:56:46) A k tomu jeste pridej u zenskych uces ala tchor nebo "nebo cervene"voziveni".
Nebo u pubertacek jeans zarizle do bucku a k tomu bily pasek a pod ocima rozmazana cerna tuzka.
Ale i zapad ma sve speciality ala WT.
|
|
|
boží žena |
|
(18.6.2012 20:39:05) myslím, že nejsou
častěji vidim oba krásní mladí zdravý a asi i bohatí, protože používají produkt xy
|
Jana Nová |
|
(18.6.2012 20:41:13) boží ženo, tak třeba příklad: ta reklama s čertem? Ani nevím na co to je - nějaký bankovní produkt...
|
Epepe |
|
(18.6.2012 20:44:07) Nejstrašnější jsou reklamy s hercem Markem Taclíkem (nějaké bankovní produkty). To je tak odporná snůška českých pivních stereotypů, že nechápu, jak si to může někdo dobrovolně zvolit jako reprezentaci vlastní firmy. Jak vidno, navíc to ani nemá kýžený efekt, protože jméno produktu si nepamatuju.
|
|
boží žena |
|
(18.6.2012 20:46:18) tak sem si to pustila a nejaký extra rozdíl teda nevidim mezi tim párem
|
Jana Nová |
|
(18.6.2012 21:54:58) tak třeba tahle:
http://www.youtube.com/watch?v=XZuLR7HoCz0
|
Jana Nová |
|
(18.6.2012 22:09:11) ...nebo ta reklama na pivo, kde muži a ženy soutěží v hospodě v týmech o to, komu se podaří vzít pivo. Típci nic moc, dámy luxusně vystajlované
|
Jaana2 |
|
(18.6.2012 22:16:03) pivní reklamy jsou vůbwc výživný
|
|
|
|
|
|
|
Jana, 2/07+10/08+5/11 |
|
(18.6.2012 20:41:49) V jakých reklamách? Já si tohle uvědomuju jen u těch šílených reklam na prášky na praní = tvrdá voda, drahý účet za teplo, vůně květin na horách a pod. Jinak všichni vypadají děsně dekorativně a šťastně.
|
boží žena |
|
(18.6.2012 20:42:48) jo bonux, tragédie reklama
|
Jana, 2/07+10/08+5/11 |
|
(18.6.2012 20:45:13) nevim. strašný. My nemáme telku, reklamy vídám omylem, když je zapnutá telka u tchýně v kuchyni.
|
|
|
|
Monty |
|
(18.6.2012 20:44:01) Protože nějaká chytrá hlava řekla, že to takhle bude nejlíp fungovat a jiná chytrá hlava jí to sežrala i s navijákem. Já už na to nekoukám, a to reklamu miluju... konzervativismus klientů i spotřebitelů mi vzal definitivně iluze o tom, že se na tomto poli dá něco smysluplného dělat.
|
|
MarMat (+2) |
|
(18.6.2012 20:53:12) Podle mne to tak je i v reálu. Podle toho co vidím na ulici
|
|
fisperanda |
|
(18.6.2012 20:54:09) Protože se rozhlídni kolem sebe
|
|
Evanek |
|
(18.6.2012 21:01:29) Vypozorovala jsem pečlivým dlouholetým bádáním, že obstarožní, vyžraní, škaredí chlapi mají v reálu mladou, upravenou a nejlépe málem anorektickou ženu. Vzpomínám si třeba na primátora či co to měl za funkci v Ostravě, malý oplácaný a měl tak o 20 let mladší, o 20 cm větší a o 50 kg hubenější ženu. Moje teorie je, že jsou to chlapi finančně zabezpečení a second hand.
|
|
Binturongg |
|
(18.6.2012 21:43:45) protoze od umasteny cuchty si zadna jina cuchta ani modelka nic nekoupi a bohatemu krasavci kravatakovi nikdo neuveri, ze se stara o domacnost on
|
|
Lei |
|
(18.6.2012 22:23:23) Já zas "rostu" z rodinky kompletně v bílém - kenovitý tatínek, modelkovská maminka a dvě sladké děti, vždy páreček, které vesele dovádějí na bílé pohovce - všichni v bílém a zásadně bosí...
|
Jana Nová |
|
(18.6.2012 23:12:08) jo, je to takový bájný svět :D. Česká reklama si zato hraje na "realitu". To už se raději budu dívat na bosého Kena
|
Evelyn1968,2děti |
|
(18.6.2012 23:18:14) Boleslavko, asi mám divnej vkus, mně přijdou takový trochu divný oba
|
|
|
Katka,kluci 9 a 13 | •
|
(19.6.2012 14:26:17) No ty mě taky dostávají....."celí v bílém" . Ona se v bílém ale válí i maminka s holčičkou a štěnětem v trávě...zcela přirozený oděv do přírody zřejmě.
|
|
|
LiValley |
|
(18.6.2012 22:26:40) Protoze zenska si u reklamy rekne "takhle bych chtela (budu) vypadat", kdyz budu pouzivat urcity vyrobek. A ten zanedbany jouda si rekne tak bude vypadat moje zena.... Neni to trochu odraz spolecnosti? Kde jinde pouzivaji k reklame na parky svlekajici zenu? Jeste dnes si pamatuji sok manzela, kdyz videl v Cechach parky striptyzky.
|
|
Mr. Miçkey |
|
(18.6.2012 23:33:50) Protoze kdyz das do reklamy chlapa vystajlovanyho podle zapadniho vzoru, bude ho mit 90% ceske populace za buzeranta
|
Jana Nová |
|
(19.6.2012 7:30:47) na tom něco bude
|
|
|
NovákováM |
|
(18.6.2012 23:40:42) nááááhodou, v některých reklamách na pivo to jako jouda fakt nevypadá, naopak. Ti chlapi asi pivo viděli jenom z rychlíku
|
NovákováM |
|
(19.6.2012 14:33:25) Jo, Valkýro já vím. Ale mně se k pivku víc hodí takovej spokojenej strejc než svalnatej mladík, nějak mi to evokuje takový to uspokojení z toho pivka.
|
|
|
Katka,kluci 9 a 13 | •
|
(19.6.2012 14:29:04) V reklamě na Mrože vypadají chlapi slušně....celkem.
|
|
|