| Jana, 2/07+10/08+5/11 | 
 |
(25.4.2012 11:00:13) Ahoj, před rokem jsme se přestěhovali a na poště jsme si zaplatili dosílku. Bohužel máme hodně běžné příjmení a v ex-vedlejší ulici bydlí lidi se stejným příjmením. Už se 2x stalo, že nám poslali jejich poštu. Odnesla jsem to na poštu s tím, že to mají vrátit, což mi radostně odkývali a druhý den jsem ten dopis měla ve schránce znovu. Byl to nějaký úředně vyhlížející dopis, tak jsem ho dala do obálky a poslala to těm lidem zpátky s krátkým popiskem, že to cestovalo po republice. Teď přišel dopis z Makra, s tím se zlobit (a platit) nebudu. Zajímá mně, jestli se s tím dá něco dělat? To samozřejmě netuším, jestli ti lidi jen tak sem tam nedostanou nějakou mojí poštu a nehází ji do koše, třeba. Pošta si fakt dělá, co chce. Mám předplacený časopis, který občas skončí u tchýně na druhém konci města. Chápu, že toho mají moc, ale navymýšleli si aktivity, které s poštou nemají nic společného a teď nemají čas se zabývat tím, co jim odjakživa patří. Dá se s tím něco dělat? Za tu dosílku platíme dost peněz, a já pak musím dát 10,- Kč za to, abych někomu vrátila jeho poštu. Díky za názory. J.
|
| Žžena |
 |
(25.4.2012 11:09:40) Stěžovat si písemně na ředitelství. To jediný se ukazuje jako účinná cesta.
|
|
| Pišťucha | 
 |
(25.4.2012 11:18:57) Troufnu si říct, že mám velmi časté příjmenní (jedno z nejčastějších v ČR) a pošta mi chodí normálně (ve vedlejším vchodě bydlí také lidi se stejným příjmením a kolem dokola jich bydlí spooooustu), nikdy mi špatná poště nepřišla, a mě dopisy taky chodí normálně.
Máte nějaké vadné pošťáky! Rozhodně bych si na takové jednání stěžovala. Čím veřejněji tím líp.
|
|
| Edvi+1+1 | 
 |
(25.4.2012 11:26:36) tak my ted zas máme s poštou zkušenost takovou, že kdysi si k nám nechali posílat jedni lidi poštu.Ted už jsou dááávno kdoví kde... Ale ted jim začli chodit nějaké úřední dopisy od soudu apod. a probíhá to tak, že já řeknu poštačce, že ti lidi tady nebydlí a ona mi řekne, že to tu ale musí nechat,že se to musí doručit, tak já řeknu , že mi je to jedno, že to vyhodím a ona pokrčí rameny, že prostě blbý zákon a hodí do schránky a já vyhodím.
|
| Lenaseka | 
 |
(25.4.2012 11:54:12) Z toho ale muzou mit ti lide docela velky problem... Postacka by spravne mela na zadni strane dorucenky zaskrtnout "odstehoval se" nebo "na uvedene adrese neznamy" a obalku vratit odesilateli. Ale chapu, ze takhle je to pro ni jednodussi .
|
| Jana + 3 rošťáci | 
 |
(25.4.2012 12:56:05) Mě taky přišel dopis - adresa naše, ale jméno neznámé. A musela jsem pošťačce na ten dopis napsat, že to odmítám převzít a důvod - napsala jsem, že nejsem adresát. A už se to naštěstí neopakovalo.
|
|
|
| Markéta.. | 
 |
(25.4.2012 11:57:16) Přeškrtla bych adresu s šipkou na odesílatele, připsala poznámku, že na uvedené adrese nebydlí a hodila do poštovní schránky. Takhle se to ten odesílatel alespoň dozví.
|
|
| ajorika |
 |
(25.4.2012 15:09:16) Edvi, na poste muzete podepsat prohlaseni o tom, komu vsemu ( - na jaka jmena) se ma dorucovat na vasi adresu. Nam chodila i po 3 letech po pristehovani posta urcena lidem, kteri bydleli u puvodnich majitelu a na poste nam rekli, at jim podepiseme prohlaseni, komu se ma k nam dorucovat a nic jineho nam od te dobz nehazi do schranky.
|
|
|
| Jája | •
 |
(25.4.2012 11:43:47) Já jsem to dělala tak, že jsem přešktla svou adresu, vedle napsala správnou a hodila to znovu na poštu. Obvykle to došlo správně. Horší bylo, že třeba ve firmě jsme zaplatili doporučený dopis, ale pošta ho doručila do NAŠÍ firmy. Druhý den jsme ho posílali znovu na správnou adresu (do zahraničí).
|
|
| Muumi |
 |
(25.4.2012 13:18:23) Reklamace, stížnost. Já jsem dnes byla reklamovat právě dosílku, kterou jsem si zaplatila, abych neobtěžovala nové majitele bytu - jsou slušní a věřím, že by mi volali, když něco přijde - a ono bohužel chodí, protože dosílka je zaplacená, ale nikdo nic nepřeposílá. Byla jsem to normálně sepsat jako reklamaci, že žádám o vrácení uhrazené částky za dané období, protože služba neprobíhá. Jsem zvědavá na výsledek. Pak jsem před poštou potkala našeho pošťáka, který se strašně divil, že informace nedostal. Pravděpodobně to tam někde zahodili, tudíž jaksi se nic přeposílat nemohlo.
|
|
| Vítr z hor | 
 |
(25.4.2012 16:43:32) Haha, to se nám stalo kdysi taky. Přestěhovali jsme se s manželem z Prahy na vesnici a nechali si dosilat. Posta ovsem zaperlila - jednoho dne dorazila postacka s velkým pytlem - doslali nám postu CELYHO činžáku z Prahy. První den to manžel odvezl k tchyni a rozhazel do správných schránek, ovsem udelali jsme tez telefonicky uragan. Ještě asi 5x se nám postacka pokusila vnutit pytel dopisu a pak to chodit naštěstí přestalo.
|
| sovice | 
 |
(25.4.2012 17:16:38) Tak to musel být gól
|
|
|
| Tulipánová | 
 |
(25.4.2012 17:32:06) Mně se ROKY stávalo něco podobnýho, nebudu psát detaily, ale nejhorší bylo, když pánovi umřela manželka a chodily mu desítky kondolencí - jeden den jsem je odnesla na poštu a druhý den další zásilka v mé schránce. Jakékoli stížnosti kamkoli nikdy nepomohly. Pak jsme se s pánem domluvily, že si poštu budeme předávat spolu:) Ale stávalo se mně to jen s touto rodinou, na rozdíl od Tebe mám nezvyklé jméno, takže k jiné shodě nedocházelo.
Každopádně jsem se odstěhovala
|
|
|