Gudrun |
|
(7.3.2012 18:14:16) Před chvílí tu obcházely dvě pracovnice této firmy a nabízely levnější plyn, tedy prý za velkoobchodní ceny. Ještě jsme nic nepodepsali, ani nebyly vlezlé, protože nenaléhaly a nechaly tu kontakt, pokud budeme chtít smlouvu uzavřít. Tak by mě zajímalo, jestli jste k této společnosti někdo přešel a jestli je to opravdu výdhodnější. Předem děkuji za příspěvky.
|
petluše |
|
(7.3.2012 20:38:37) Tak je to jako v loterii, ale většina menších firem naláká lidi na menší ceny ale jakmile jsou u ní rok-dva tak zdražují. Naposledy např. Bohemia E. pro nové zákazníky jeden ceník, po roce se v tichosti zdražuje.
|
Ikonie |
|
(7.3.2012 22:25:18) no, toho bych se hodně bála. Určitě pořádně prověřit, zeptat se už stávajících zákazníků apod. Ale já bych asi neriskovala Mluvila jsem s jedním pánem, který tohle udělal (změnil dodavatele, ale teď nevím, jestli to byl plyn nebo elektřina)a říkal, že to byla nejhorší blbost, kterou udělal...
|
Ariel |
|
(13.3.2012 22:34:40) Dobrý den. Samozřejmě hodně lidí přešlo k jinému dodavateli,ale záleží na tom jaká společnost to byla.Kvůli jednému dodavateli který lidem ubližuje nemůže klient házet všechny ostatní společnosti do jednoho pytle.Jak já říkám, "společnost která lidem ublíží je nemoc a my jsme společnost která je pro ní lék ;) ". U Optimum Energy nejste vázaná žádnou délkou.Záleží jen na vás,jak dlouho se vám bude líbit tato nejnižší cena a bude přejít a odstoupit kdykoliv a to bez pokut.
|
3701daniel | •
|
(18.12.2013 19:04:28) Tato společnost / píši z vlastní zkušenosti, všechna tvrzení mohu doložit vzájemnou korespondencí / , jak už někdo psal výše je velice vstřícná, když na klienty líčí. Po roce v tichosti zdraží a již se necítí být vázaná slibem nejnižší ceny elektr.energie. NECHÁPU, PROČ JE ZDE VYMEZEN PROSTOR PRO KLAMAVOU REKLAMU TÉTO SPOLEČNOSTI- je nesmysl, že zákazník od této společnosti může kdykoliv ODEJÍT !!! Přečtěte si podrobně jejich VŠEOBECNÍ OBCHODNÍ PODMÍNKY a udělejte si obrázek o této společnosti sami. V těchto podmínkách je výslovně uvedeno, že dodavatel vytváří záměrně rozdílné VOP pro nové zákazníky / pro ty ptáčky, které lapají / a pro stávající. Tyto VOP můžou měnit, jak se jim zachce a vy jste povinni sledovat neustále jejich web, zda ke změně došlo. Jak prošvihnete termín tzn. měsíc od jejich " vyvěšení" jste vázáni ne původními podmínkami , které jste podepsali s " výhodnou" smlouvou, ale již novými , samozřejmě nevýhodnými podmínkami. Judikátem nejvyššího soudu jsou tyto praktiky označené jako neplatné, přesto Optimum en. je využívá. V loňské roce , jsme od ní už neobdrželi ani rozpis a výši zálohových plateb na další zúčtovací období. Nevěděli jsme kolik máme platit a kdy. Nezabezpečili, aby jsme se mohli seznámit s novými smluvními smluvními podmínkami. V létě tohoto roku nám napsali, že máme v ročním zúčtování přeplatek. Tento přeplatek nám nebudou vracet na účet /jde o jejich jednostranný akt bez našeho svolení a vědomí/, ale použijí ho při úhradě zálohy na elektriku v novém zúčtovacím období. Bohužel šlo jen o slib. Když jsme tuto fakturu zaplatili o ponížení ve výši přeplatku, který nám tato společnost dlužila,, začali nám vyhrožovat odpojením. Museli jsme se obrátit na regulační úřad, kde teprve zjednali nápravu. Optimum energy musí změnit vzhledem k novémo občanskému zákoníku tyto VOP. Zatím to ale oddaluje , protože si je vědoma velkého množství nespokojených zákazníků. Tito změnu VOP přivítají, protože na základě této změny můžou proti vůli dodavatele od Optimum energy odejít. Redakci RODINY žádám, aby si prověřila VOP výše uvedené firmy a přestala být nositelem klamavé reklamy ve prospěch optimum energy. S pozdravem
|
|
3701daniel | •
|
(18.12.2013 19:06:34) Tato společnost / píši z vlastní zkušenosti, všechna tvrzení mohu doložit vzájemnou korespondencí / , jak už někdo psal výše je velice vstřícná, když na klienty líčí. Po roce v tichosti zdraží a již se necítí být vázaná slibem nejnižší ceny elektr.energie. NECHÁPU, PROČ JE ZDE VYMEZEN PROSTOR PRO KLAMAVOU REKLAMU TÉTO SPOLEČNOSTI- je nesmysl, že zákazník od této společnosti může kdykoliv ODEJÍT !!! Přečtěte si podrobně jejich VŠEOBECNÍ OBCHODNÍ PODMÍNKY a udělejte si obrázek o této společnosti sami. V těchto podmínkách je výslovně uvedeno, že dodavatel vytváří záměrně rozdílné VOP pro nové zákazníky / pro ty ptáčky, které lapají / a pro stávající. Tyto VOP můžou měnit, jak se jim zachce a vy jste povinni sledovat neustále jejich web, zda ke změně došlo. Jak prošvihnete termín tzn. měsíc od jejich " vyvěšení" jste vázáni ne původními podmínkami , které jste podepsali s " výhodnou" smlouvou, ale již novými , samozřejmě nevýhodnými podmínkami. Judikátem nejvyššího soudu jsou tyto praktiky označené jako neplatné, přesto Optimum en. je využívá. V loňské roce , jsme od ní už neobdrželi ani rozpis a výši zálohových plateb na další zúčtovací období. Nevěděli jsme kolik máme platit a kdy. Nezabezpečili, aby jsme se mohli seznámit s novými smluvními smluvními podmínkami. V létě tohoto roku nám napsali, že máme v ročním zúčtování přeplatek. Tento přeplatek nám nebudou vracet na účet /jde o jejich jednostranný akt bez našeho svolení a vědomí/, ale použijí ho při úhradě zálohy na elektriku v novém zúčtovacím období. Bohužel šlo jen o slib. Když jsme tuto fakturu zaplatili o ponížení ve výši přeplatku, který nám tato společnost dlužila,, začali nám vyhrožovat odpojením. Museli jsme se obrátit na regulační úřad, kde teprve zjednali nápravu. Optimum energy musí změnit vzhledem k novémo občanskému zákoníku tyto VOP. Zatím to ale oddaluje , protože si je vědoma velkého množství nespokojených zákazníků. Tito změnu VOP přivítají, protože na základě této změny můžou proti vůli dodavatele od Optimum energy odejít. Redakci RODINY žádám, aby si prověřila VOP výše uvedené firmy a přestala být nositelem klamavé reklamy ve prospěch optimum energy. S pozdravem
|
|
|
|
|
Jaromír Kolář | •
|
(8.3.2012 11:41:59) Já se musím pochlubit:Na elektřině,potravinávch,bance dokonce vadělávám!Spojitost=spol.Lyoness+ ČEC nebo Aklcenta/obě spol.energie/,banka Zuno akce doporuč a získej nového klienta pro tuto banku.
|
|
nara | •
|
(10.8.2013 18:36:48) Firma Optimum Energi se ke klientům nechová nijak hůř než je průměr na českém trhu. Jsou Horší. Zabývám se poradenstvím v této problematice. Více info na https://www.facebook.com/EnergetickePoradenstvi nebo na tel: 728 277 437
|
|
|