Zufi. |
|
(21.1.2012 8:16:06) Dostala jsem na 2 měsíce VV v pětce. Nevím, jak známkovat výkresy. Když totiž dám všem jedničku (některým jen za snahu), tak ti výborní si řeknou, proč se namáhat, když dostanou i patlalové. Když to vezmu s porovnáním, tak bych měla 3 super malíře na jedna, většinu na dvě a 3 děti na 3-4, a to rozhodně nechci. Zatím jsme malovali perníkovou chaloupku a dala jsem 1 a 2 , ale je to těžké.
|
peps |
|
(21.1.2012 8:22:35) Známkování výchov (VV, Tv, Hv) bych zrušila. Když někdo nemá hudební sluch, tak ho prostě ani tou největší pílí nezíská, když neumí kreslit, může se snažit sebevíc a stejně bude výsledek mazanice. Dávala bych 1, max.2. Druhá věc je, jak ocenit totální bojkot, ale v 5.třídě to snad ještě nehrozí.
|
JENA, 2 kluci (8/2001a1/2003) |
|
(21.1.2012 9:30:23) když někdo nemá logický myšlení, tak ho taky nezíská a cit pro češtinu stejně tak
to je stejný napříč předměty
moji dyskalkulici, dyslektici a dysortografici by ti o tom mohli povídat - a pak je kupa dětí, který dys nemají, ale naděleno od pána boha taky ne...
zrovna ve středu jsem kolegyni říkala: Tak K. právě pochopil dělení se zbytkem, o kterym slyšel prvně v životě, tak, že po pěti minutách mi řek "Aha, takže třeba 187 : 3 by byl zbytek jedna?" S T. dělám dělení se zbytkem v oboru malý násobilky už 14 dní a furt nic moc. Nespravedlnost stejně jako v tý výtvarce...
|
Delete |
|
(21.1.2012 10:51:35) JENO, souhlasím . A na neznámkování nebo mírné známkování (jen za snahu) výchov doplácí nejvíc ti, co jim nebylo naděleno v ostatním, zatímco v tomhle jediném by mohli vyniknout....jenže jak, když jedničku má každý? I výtvarka, hudebka nebo tělocvik jde vydřít..možná ne na jedničku, ale na dvojku....podobně jako matematika nebo čeština....jen nikdo není ochotný tomu ten čas věnovat a platit za doučování v něčem, co je společností považováno za nedůležité....
|
JENA, 2 kluci (8/2001a1/2003) |
|
(21.1.2012 11:11:07) právě o to mi jde nejvíc - že jsou děti, který vyniknou jedině ve výchovách a pro ty je nefér, když maj pak jedničku stejně jako ty ostatní
navíc když se porozhlídnu po našich rodičích, tak matikou a češtinou se neživí prakticky nikdo - živí se uměním (památkář, kastelán, šéf alternativního divadla, vedení kurzů v galerii), ekologií, právničinou, psychologií, chemií atp. - uznávám teda, že máme asi specifickou skupinku - matiku paradoxně využívá jedna naše sociálně slabá rodina (prodej léčivých kamenů, lamp apod.)
|
|
|
|
Evik+Šmudla+Šmudlinka |
|
(21.1.2012 11:39:22) Mluvíš mi z duše! Nechápu, proč třeba z tělocviku by měl mí každý jedničku. Třeba naopak běh (na čas) se vydřít dá lépe, než matika. Pro mě je předmět jako předmět, známkovala bych všechny podle výkonu dítěte. Ve výtvarce mu není dáno, tak prostě bude mít trojku nebo čtxřku, ale zase bude vynikat v chemii. Aspoň děti, kterým bylo naděleno pouze ve výchovných předmětech, budou mít pocit, že vynikají, když budou i "jejich" předměty odstupňované.
Otázka je, jestli tento systém zavádět, pokud zakladatelka jenom na dva měsíce supluje...
|
|
|
|