(15.11.2011 20:41:35) Možná vám tohle téma přijde směšné, ale mám tři žáky v 6. třídě, kteří jí v hodině papír. Není to tak, že by si kousek z nudy ukousli, ale oni jsou schopni sníst i celou stránku ze sešitu. Jako kuličku si to narvat do pusy Dělají to každou hodinu a mě už to leze na nervy. Nevím, jak to řešit. Psát poznámku typu - žák ji v hodině papír, dejte mu větší svačiny, mi přijde směšné a nevím, zda by to rodiče brali vážně.
(15.11.2011 20:49:28) To jsem si myslela taky a čekala, že to po čase přejde, když na to nebudu reagovat, ale oni to dělají pořád. Prý to dělají i na jiných hodinách. Je pravda, že učím v této třídě až 6 hodiny, takže už můžou mít hlad, ale jíst papír mi přijde divné a nechutné.
(15.11.2011 20:52:24) A upozornila si je, že si nepřeješ aby jedli papír? Já pamutuji, že jsme z nudy cvakali propiskama, některé učitelky to přivádělo k šílenství. Nedivím se jim. Jiné tvrdě zakročily a bylo po cvakání.
(15.11.2011 20:57:03) Samozřejmě jsem je upozornila, ať to nedělají. Chvíli toho nechali a za chvíli znova. Nepřišlo mi to, ale jako provokace. Žádné úšklebky, apod. Snažím se je zapojovat do aktivit, ať se nenudí a dělat hodiny zábavné,ale oni to prostě pořád dělají.
(15.11.2011 20:57:18) teda ja nejedla ani lepici bilou, ani kanagon, ani papir....jsem ani nevedela, co se da vsechno jist no ja nevim...a chybi jim z toho sesitu hodne???? Vis, kolik listu z tech sesitu za den asi sni.....asi bych upozornila rodice, ale nejak logicky, aby tu za par dni neviselo, ze ucitelka je prastena a pise divne poznamky
(15.11.2011 20:47:08) Já jsem jako malá okusovala rohy sešitů. Prostě jen tak, chutnalo mi to a nebyla jsem divnánijak se to na mně nepodepsalo, odeznělo to samo.
(15.11.2011 20:49:44) Napsala bych rodičům: Vaše dítě odmítá přijmout fakt, že stránky ze sešitu se nepojídají. Tudíž upozorňuji na možné zažívací potíže, které mohou nastat a zároveň na úmyslné ničení školní pomůcky, čímž porušuje školní řád.
(15.11.2011 20:50:25) Pokud neokouše úkol do nečitelnosti, je to spíš jeho věc - nemá-li tak plnou pusu celulózy, že by nedokázal odpovědět na položenou otázku ...
(15.11.2011 20:51:13) arantxo a jaký typ žáků to je? průměr nebo nějací výlupci. Asi bych napsala rodičům jen upozornění, že konzumují v hodině papír. Ne jako poznámku, ale nějakou informativní formou.
(15.11.2011 20:54:38) Jeden z nich je výlupek a dělá i jiné věci, ale to je o něm všeobecně známo po celé škole, ale ti další dva jsou "normální". Žádné velké provokace. Spíše na začátku roku zkoušeli, co snesu, neboť jsem tam nová, ale nic hrozného. Oba se učí na na jedničky a dvojky. V hodině jsou aktivní.
(15.11.2011 21:05:06) já bych jim přinesla kečup a sladkokyselou omáčku z Mekáče, ale pokud máš pocit, že tím neprovokujou tak bych to nechala a jako info řekla rodičům na rodičáku.
(15.11.2011 20:57:52) Ahoj, no ehm, já to dělala v tomhle věku taky...Nebaštila jsem celý sešit, ale několik stránek jsem za tu dobu snědla ..a proč jsem to dělala? Protože jsem tím upoutala pozornost před spolužákama...musela jsem být pořád vidět a slyšet..chjo puberta no Uklidním tě, následky to na mě nezanechalo ani psychické ani po té fyzické stránce
(15.11.2011 21:06:23) Možná bych jim přinesla krajíčky chleba, udělala před třídou divadlo, aby se zasmála, třeba to i jim samotným přijde trapné. Pak bych se tím už nezabývala, nejpozději po Vánocích si najdou zábavu jinou.
(15.11.2011 21:07:40) Taky jsem jedla papír. Nebylo to v šesté třídě, ale na gymplu. A taky jsem si jednou nacpala úplně celý pomeranč do pusy a pak jsem ho nemohla vydělat ven. Pomerančová šťáva tekla všude okolo, nemohla jsem mluvit, hýbat pusou, nic... Bylo to na maturitní písemce z češtiny, kde jsem dostala jen dvě dvojstránky, které jsem nemohla sníst, protože se musely odevzdat. A já jsem přece na sebe tu pozornost upoutat musela...
Nicméně po maturitě jsem žádný papír nesnědla, až je mi to někdy líto a ty roky bych vrátila
Jo a nešlo o provokaci, učitele jsem měla moc ráda. Ale měla jsem touhu být vidět, ale reagovat na to nikdo nemusel. Poznámky se v té době nepsaly a ani to nikdo neřešil, ale většina učitelů byla v té době v mém nynějším věku (okolo pětadvaceti let), takže se ani nedivím.
(15.11.2011 21:30:11) asi bych jim dala za úkol (klidně společný) vytvořit pro ostatní prezentaci na téma "výroba papíru" - aby pochpili z čeho to je (dřevo, celuloza), jak se to upravuje (louh - bělení - chemie) a tak.... tudíž jaké dobroty to vlastně jedí.. Ale pokud si to pamatuju správně tak je máš na španělštinu, tož nevím jestli by to zvládli, možná bys jim to musela upravit aby to byla třeba prezentace na několik stran a na každé stránce jen 1 slovo (to by si dohledali)... Víš jak - kniha poučí, zabaví.... a místy i zasytí
(15.11.2011 21:57:55) Teď jsem to řešili na zasedání jedné redakční rady. Náš odborník na jazyk tvrdí, že přípustné je obojí - umí i umějí, takže dovozuju, že jí i jedí. Naštěstí jsem tam za ty technické věci.
(15.11.2011 22:13:31) Jedí, vědí - v množném čísle pořád pouze takto (odborník na jazyk asi nebude kdovíjaký odborník)
Něco jiného jsou slova podle vzoru sází - tam se to sjednotilo (respektive zdvojilo :o), takže se může v množném čísle sází i sázejí, smí i smějí, musí i musejí apod...
No, třeba jim to chutná, no. Prostě je požádej, ať se papíru hezky najedí o přestávce, že v hodině mají dávat pozor.
(15.11.2011 22:20:30) Jinak pochybuju, že má někdo z první třídy horší traumatizující zážitek než já - posadili mě do lavice s holkou, co byla neuvěřitelné prase. Vždycky se pořádně vysmrkala, pak ten kapesním roztáhla, a všechny ty mrmly z toho poctivě slízala... no fuj, se mi zvedá kufr, jenom když si na to vzpomenu...
chybu udělá každý (tuhle se mi tady povedla taky dobrá bota s tou redundancí :o))
Ale něco jiného je udělat chybu a uvědomit si to, a něco jiného je udělat chybu, a ještě hlásat do světa bludy, že je to vlastně správně. NO KDE TO JSME, BOHA JEHO?! :OP
To mi připomíná scénku divadla Vizita (Z desky Ozvěny malých scén):
„Víš, Rubi, někdy není dobré chybu odstranit. Někdy je lepší chybu ponechat, aby se původní chyba jevila jako klad...“
- no nepřípomíná vám to něco? (mrk, mrk) :o)
PS: Tady se nemůže napsat to slovo, co je v nadpisu, bo prý je to spam, hehe. Ale ne, spam to není, spam je něco jiného:
(16.11.2011 5:00:45) V životě jsem o tom neslyšela,když pominu projevy hodně postižených dětí,ale tam se jedná o jezení všeho nejen papíru.Z tématu mi není jasné,jestli ses zeptala přímo těch kluků,to bych asi udělala první.Pokud se to odehrává v hodině a oni vidí,že se na ně díváš,přikláním se k provokaci,ale může to být i jinak.Docela ráda bych věděla jak to dopadne.
(16.11.2011 8:57:17) Buď je to provokace a pokud se tím nebaví celá třída, stačí nereagovat, přestane je to bavit. Nebo druhá možnost - pokud mají "chuť" jíst papír, může to značit nedostatek "čehosi" v organismu, pak bych jim "naordinovala" nějaký multivitamín. Případně to může být neurotické chování, pokud to ovšem provozují i v jiných hodinách, nepadá na tvou hlavu.
Rozhodně jim to neublíží, papír je vcelku slušně stravitelný, jedovaté látky by v propiskách být neměly - pokud tedy takto "tráví" nějaká zapsaná moudra. Zřejmě bych informovala rodiče, ať s tím nějak naloží dle svého uvážení.
(16.11.2011 10:25:41) normálně napiš rodičům , že s přihlédnutím ke specifikům jich synů žádáš, aby na tvůj předmět měli sešity dva, jeden na zápisky a jeden na jídlo. dekuji za pochopení a zdravím, ....
(16.11.2011 12:27:45) nečetla jsem celou diskusi a co jim dovolit v hodině něco chroupat? Jako říct jim, vemte si napříště třeba sušenky, můžete je během vyučování jíst.
Musím říct,že já 6. hodinu ve škole už hlady švidrala a většinou jsem měla pod lavicí tatranku nebo perníček nebo banán a ten potají jedla. No ono se to dá fakt blbě vydržet být do dvou bez jídla a čekat na oběd
nejsem učitelka,ale pobavila jsem se. Nemáte to jednoduché. Já měla na gymplu spolužáka, ten snědl kaktus). Byl mimořádně inteligentní a tudíš pro nás ostatní divný. Snažil se na sebe upozornit spolužáky a vždy to nějak vylepšil
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.