| raději anonymní | 
 |
(16.8.2011 7:16:02) Ve schránce jsem měla výzvu k vyzvednutí balíku a je na ní napsáno poškozeno. Nikdy se mi to nestalo, tak bych potřebovala poradit, jak postupovat, až půjdu balík vyzvednout. Děkuji.
|
| Eileenn | 
 |
(16.8.2011 7:39:12) Balík prohlédneš na místě, zkontroluješ obsah, pokud je potrhaný nebo otevřený jen obal, tak to můžeš normálně převzít, pokud chybí část obsahu nebo je poškozený, sepíší s tebou protokol a řeší se jako reklamace - do 30 dní pošta vyplatí částku, na kterou byl balík pojištěný - ale odesílateli, pak to budeš řešit s ním. Nejspíš půjde jen o poškozený obal.
|
|
| boží žena | 
 |
(16.8.2011 8:31:24) Taky se mi to stalo, poslali mě rovnou k vedoucímu pošty, ten tam ten balík měl. Byla to zasklená grafika a pán je poslal obyčejně bez upozornění , takže to evidentně rachtalo. On mi doporučil to vůbec nepřevzít a poslal ho zpět, pošta to pak řešila s odesílatelem.
Nebo převzít a rozbalit tam a uplatnovat reklamaci (too už musí ta tvoje pošta), proto se mu do toho nechtělo, mohla sem to převzít, grafika byla v pořádku (pán mi ji pak poslal znova) jo a tu věc co ti přišla si tam nechaj a ž do vyřízení reklamace
|
|
| danielka.novotna | 
 |
(16.8.2011 10:31:02) Kdyby byl moc poškozený tak bych ho nepřevzala ať si to pošta vyřeší s odesílatelem. Záleží co tam i bylo (jestli se to mohlo poškodit nebo ne)
|
|
| raději anonymní | 
 |
(17.8.2011 12:00:39) Díky za rady, včera odpoledne jsem balík vyzvedla a byla porušena jen krabice, prý na ni něco spadlo....v každém případě obsah byl v pořádku....
|
|
|