ČertaKáča |
|
(9.6.2011 20:22:37) Ahoj holky uvažuji o registraci a koupi výrobků fa Eurona. Jste spokojené s produkty fa Eurona? A co používáte?Díky
|
Rosie |
|
(9.6.2011 20:27:50) Já jsem spokojená náramně, už 3 roky nepoužívám nic jiného než Euronu. Jsme všichni alergici s různými obtížemi, takže tohle je jediné, co všichni sneseme.
A co používám? Od prostředku na nádobí přes prací prášky a gely po různé domácí čističe. A mýdla, aromatika, voňavé pytlíčky, granulky... prostě všechno
|
Rosie |
|
(9.6.2011 20:36:02) Zapomněla jsem upřesnit, že tím "všichni jsme alergici" jsem myslela kromě manžela a sebe také všechny 3 naše děti. A různé projevy alergie - rýma, astma, ekzémy. Takže fakt všechno
|
AlčaK |
|
(9.6.2011 20:46:03) Pár výrobků jsem vyzkoušla, ale nadšení žádné
|
Delete |
|
(9.6.2011 21:24:29) Také tak, vyzkoušela jsem, neurazilo, nenadchlo.
|
|
|
|
Maťa. |
|
(9.6.2011 23:11:11) Tiež naprostá spokojnosť! Používam od nich všetko od roku 2007, syn atopik atd. Nemám už dávno potrebu brať niečo z obchodu)))
|
|
|
ducka |
|
(9.6.2011 21:10:25) Používám dětský prášek pro celou rodinu a rozhodně doporučuji
|
|
Shisha |
|
(9.6.2011 21:18:45) Hmm, tak výrobky věřim, že jsou fajn... Nedávno jsem se zaregistrovala na jejich stránkách. Jako dobrý, do 48 hodin se musí udělat první objednávka, to jsem věděla předem. Jenže! já jsem se zaregistrovala zrovna 31. a tim pádem jsem bez varování neměla na první objednávku 48 hodin, ale jenom 6 hodin, co zbejvalo do jakýsi měsíční "uzávěrky"... Tak jsem se na to vykašlala, protože jsem neměla čas a vrátila jsem se domů (k internetu) až za dalších x hodin. Pak jsem se znova koukala, registrace fakt zrušená, přihlásit mi to nešlo, ale OD TÝ DOBY MI VOLÁ PRODEJCE, ŽE JSEM UDĚLALA NÁKUP PŘES 2000KČ A MÁM U NĚJ PŘIPRAVENÝ ZBOŽÍ! Zaprvý si moc dobře pamatuju, že jsem hodila do košíku jednu aviváž, takže nákup pod 200Kč a za druhý jsem ten nákup ani nedokončila, prostě jsem zavřela stránky a odešla od internetu. Od tý doby mi volal x krát dealer a že prej dostávám zdarma vzorník aviváží k tý mojí objednávce nad 2000Kč...
Takže jednání děsný a je to uplně stejně na prd systém jako u podobných firem, ač jsem byla uklidňovaná (i tady na Rodině), že mě nikdo otravovat nebude. Omyl. Otravuje mě už 14 dní, příště chlápka pošlu do řiti, fakt
|
Shisha |
|
(9.6.2011 21:22:02) Jinak, tu aviváž bych si samozřejmě vzala, ale tak moc mě znechutil ten dealer, že mi celá Eurona může políbit řiť.
|
|
Maťa. |
|
(9.6.2011 23:13:49) Shisa normálne čumím To jako fakt sa takto niekto chová? Páč to je proti zásadám firemným..
|
|
|
Vínečko |
|
(9.6.2011 21:27:26) Byla jsem zaregistrovaná pro vlastní potřebu a spokojená jsem byla jen s aviváží. Prášek a další výrobky mě neoslovily Teď už ani ty aviváže neberu.
|
|
Maarinka |
|
(9.6.2011 22:04:21) Ahoj, já jsem s Euronou spokojená. Používám od nich docela dost věcí a maximální spokojenost :o))
|
vicinka |
|
(9.6.2011 23:47:33) Taky spokojenost.
|
Hugo z hor |
|
(14.6.2011 12:37:42) Jdu mezi vás ze zvědavosti nakouknout. Snažím se chovat ekologicky, ale málo. Peru a nádobí myju s Missivou, látková plíny jsem používala na 2. dítě a nedám na ně dopustit. Odpadky třídíme, některé potraviny máme výhradně bio, ... Jdu se k vám podívat, co můžu pro naši zemi udělat dál
|
|
|
|
|