| Donell | 
 |
(8.4.2011 9:35:40) Prosím o radu. Zítra uplyne měsíc, co jsem reklamovala zboží. Pokud dnes nikdo nezavolá, že je reklamace vyřízená, zítřkem uplyne reklamační lhůta. Zboží jsme reklamovali poprvé jako špatně fungující. Cena výrobku je přes 1300kč, pro mě nikterak malá částka. Na co mám nárok po uplynutí měsíční lhůty na vyřízení? Můžu požadovat vrácení peněz? Díky!
|
| Hankie+3 | 
 |
(8.4.2011 9:47:57) pozor, nečekej na jejich zavolání!!! Manžel reklamoval boty, taky čekal, kdy mu zavolají. Když se měsíc neozvali, jásal, že mu vrátí peníze a ono houby. Bylo mu řečeno, že boty byly dávno z posouzení zpět (reklamace neuznána), že si měl zavolat on!
|
| Donell | 
 |
(8.4.2011 9:54:41) No výborně teda..nicméně, já se slečny výslovně ptala, zda-li mi zavolají až jim to dorazí, a prý ano..
|
|
|
| Králíček4 | 
 |
(8.4.2011 10:11:08) Já si také volávala jim.Zavolej jim a pokud reklamace nebude vyřízená,tak je nárok na vrácení peněz.Došla bych tam a buď mi dají opravený přístroj nebo peníze.
|
|
| janula8152 |
 |
(8.4.2011 10:17:20) Oni často slibují že dají vědět a pak to není vždy pravda. V jednom obchodě tady se mi už párkrát stalo, že jsem naháněla jak to vypadá s reklamací a bylo mi řečeno že mi už dááávno posílali sms-samozřejmě žádná nedošla. Pokud už uplynulo 30dní od reklamace tak tam prostě zajdi, buď tam tvoje reklamace už dávno leží a pokud ne tak ti musí vrátit peníze.
|
| Donell | 
 |
(8.4.2011 10:19:04) ok, díky všem, jdu tam tedy cinknout...
|
| florka+zuzaňák | 
 |
(8.4.2011 10:39:43) Ano, pokud tvojí reklamaci nevyřídili do 30 dnů, máš nárok na vrácení peněz.
|
| *Hanka* & Lucinka | 
 |
(8.4.2011 10:47:30) po 30 dnech jdu rovnou najisto do prodejny "dobrý den, já tady mám vyřízenou reklamaci" vyřízená totiž musí být vždy - zboží buď opravené nebo vrátit peníze. Jednou se prodavačka snažila mi vysvětlit, že jim to z opravny ještě neposlali a ať to zkusím za pár dní... - neexistuje! po 30 dnech je reklamace vyřízená vždy! pokud nevrátí opravna musí ti vrátit peníze.
|
|
|
|
|
|