| reddik | 
 |
(22.3.2011 13:57:40) Navazuju na vcerejsi diskusi z jineho pohledu. Nejednou jsem si precetla, proc predpokladam rovnou problemy se skolkou, ok, ma to urcity konkretni duvod, bojim se o starsiho syna. Je zcela zdrav, bez omezeni, ma primerene dovednosti co se tyka sebeobsluhy a socialnich kontaktu, nevyvolal by konflikt - ovsem, je to ten typ kluka, ktery zije ponekud dost ve svem svete a je dost obtizne jej z toho vytrhnout. Uprostred cinnosti, ktere ho nebavi (mezi ne zel patri vetsina skolkovych aktivit, jidlo, oblekani - ve skolce pokud nepocitam prichod a odchod se prevlekaji tak 3-5x?) se casto zahledi, neco ho upouta, hraje si, diky tomu je pomaly, jidlo ani nemluvim, ac nevyvarim nepodstrojuju, vic toho neji nez ji. Nic nedela schvalne, chce vse delat spravne, vyjit vstric, ale nedari se. Chytry je, ma zajmy ve 4,5 letech spise skolaka, ale zkratka je s nim prace a obcas to pekne unavuje. Do MS pujde jako predskolak do jiz vytvoreneho kolektivu, neni moc druzny. Mate nekdo podobne deti a jak zvladaji skolku, zvlast s nevstricnym pristupem ucitelek treba? Zvlast budu rada, pokud se zapoji i nekdo, kdo ve skolce uci a ma s timto zkusenosti.
|
| Carlin | 
 |
(22.3.2011 14:05:28) Můj syn je taky trochu "jiný". Ostatní děti ho moc nezajímají, vystačí si sám a nějaké hromadné zpívání písniček apod. fakt nemusí. Do školky chodí už rok a půl a stále tam chodí nerad. Nemá rád děti a ony nemají rády jeho (tedy podle jeho řečí). Učitelka si nestěžuje, ale ona je zlatá a problémy s dětmi si řeší sama, pokud to není extrém. Když se na školu ptám, tak buď vše neguje (nic nezpívali, nemalovali, nikam nešli,...) nebo rovnou řekne, ať se ho na to neptám. . Tyhle děti asi školku mít rády nikdy nebudou, ale holt pochopí, že některé věci se musí, i když se nám to nelíbí.
|
| Ha | •
 |
(22.3.2011 14:10:05) Tak můj syn je taky takovej chytrej mimoň:), školky jsem se děsila a on se tam taky nijak zvlášť netěšil, ovšem narazil na tak super parťačku v podobě učitelky (a ostatně celá třída se vyvedla), že se mu pro změnu z té školky nechce domů;).
|
|
| Kacik, syn 9 let | •
 |
(22.3.2011 14:26:23) Měla jsem se synem ty samé problémy. Vyrůstal sám na vesnici, bez sourozence, žádní sousedi s dětmi. Do školky chodil ale byl často nemocný. Od první třídy bojujeme s tím, že se straní dětí a žije ve svém vlastním světě-vystačí si sám- tak jako doma, kde byl sám neustále. Nesnáší kolektivní aktivity. Od druhé třídy jsem ho dala do školy ve větším městě /ten přechoe byl docela šok, nicméně bylo to nutné, měli jsme se z vesnice stěhovat/. Momentálně je ve třetí třídě, chodí do družiny, dokonce jsem mu našla i dva kroužky, které ho zajímají/byla to ale fuška/. Celkově se moc zlepšil, hlavně se konečně začlenil do kolektivu. Ještě minulý rok si učitelka stěžovala, že do kolektivu nezapadá a děti s ním moc nevycházejí. Ale jak jsem již psala naní je to o sto procent lepší, připadá mi,že si konečně na děti zvykl.
|
|
|
| Evžíček | 
 |
(22.3.2011 14:08:19) syn šel ve 3,5 jako nemluvící- je dysfatik, teď v 6letech už OK vše bylo bez problémů,ale musím přiznat, že jsem ani žádné dopředu nehledala- prostě učitelky věděly co s ním je, ředitelka ho přijala- a vše v klidu asi je to povahou- mojí i syna-ani jeden jsme žádné potíže nečekali a taky žádné nebyly..... je to normální vesnická školka, 20 dětí , 2 učitelky
|
| Czeperka | 
 |
(22.3.2011 14:27:21) Evžíčku, mám také syna dysfatika - receptivní. Je mu 5 let a udělal sice pokrok, ale pořád je s mluvou a hlavně pochopením tak na úrovni 3 let. Tvůj syn je teď v 6 letech úplně OK? A vývoj nastal skokově nebo postupně? Do školy půjde normálně? Děkuju
|
|
| Czeperka | 
 |
(22.3.2011 14:32:53) Gigo - receptivní
|
| Czeperka | 
 |
(22.3.2011 14:37:27) Nebuď tajemná A u vás to probíhá jak? U nás tak nějak skokově, nejhorší je, že syn nechce moc spolupracovat. Je moc hodnej, má hodně vysoký IQ, je technicky nadaný, ale abstraktní výrazy, skloňování, rody, předložky - to je děs
|
|
|
|
|