| Dáša 2 kluci+ holčička | 
 |
(5.11.2010 16:30:41) Ted jsem se nesmírně vytočila, reklamovala jsem zimní bundu, která původně stála skoro 5000, koupili jsme ji ve výprodeji jako loňskou kolekci za 1000 a po 4 měsících používání se začal rozjíždět zip. Reklamace neuznána, prý jsme si to způsobili sami, bublám, zuřím, říkám do telefonu, to kdybych byla tak padlá na hlavu a dala za bundu 5000 mi neuzánáte reklamaci a mám ji hodit do koše, Říkám to je jasný shiťácký čínský zip, v solidním obchodě to bez řečí vymění vy takhle na zákazníka?? Půjdu tam a zvažuju co udělat, jsem schopná si tam sednout a sdělovat ostatním zákazníkům, ať si zde nic nekupují. Momentálně zuřím, asi trochu vychladnu ale Nenechám to tak, prosím nějaké rady,co dál. Nejde o blbou tisícovku, ale o princip.
|
| remus | 
 |
(5.11.2010 16:36:37) A nestačil by jen koupit nový jezdec?
|
| Dáša 2 kluci+ holčička | 
 |
(5.11.2010 16:40:41) Ne, ten zip je ko, pak jsme zjistila že je tam vyhnutý zub, to jiný jezdec nespraví, taky mě to napadlo.
|
| remus | 
 |
(5.11.2010 16:49:05) No tak zub jedzdec fakt nespraví, u nís stojí výměne zipu švadlenou 150kč, tak ti asi nic jiného nezbyde než ji k nějaké donést. Jinak reklamace se na zipy asi opravdu nevztahuje, to je prostě mechanické poškození, i když v takhle drahém obchodě by ji kladně vyřídit mohli, já jednou reklamovala něco podobného u kočárku jané Slalom, bylo to také mechanické poškození, přesto mi to opravili,jen napsali, že se na to reklamace nevztahuje, ale opravili to zdarma, je to opravdu o slušnosti výrobce.
|
| Dáša 2 kluci+ holčička | 
 |
(5.11.2010 16:52:44) Přesně tak, kdybych to koupila u vietnamce za 300, tak s tím počítám a zip si vyměním, umím to, ale tady jde o slušnost a taky jsem to reklamační paní řekla. Ještě to bude veselé, když se vytočím tak se neznám, dumám, jestli mě můžou zatknout za výtržnictví, když se tam uvelebím a neodejdu dokud mi nevrátí prachy. 
|
| remus | 
 |
(5.11.2010 17:24:33)
 
|
|
|
|
|
|
| Eileenn | 
 |
(5.11.2010 18:24:46) Tak vytočená z neuznané raklamačky jsem byla taky, u bot za 1400 se mi na vnitnřích stranách pat udělaly díry, ale fakt díry velikosti mexickýho dolaru, a bylo mi sděleno, že jsem boty nadměrně užívala  , chodila jsem v nich 2 měsíce do práce a z práce  Jinak ti nezbyde než zip vyměnit, a všem okolo zdůraznit, ať si tam nic už nekupují.
|
|
| Inka | •
 |
(5.11.2010 20:51:30) Zkus to v jiným obchodě stejný značky.
|
|
| JANA | •
 |
(3.1.2011 15:20:58) Já mám podobný problém , dostala jsem pod stromeček bundu ROXY ,když jsem ji vybalila , tak jsem měla ohromnou radost , padla mi jak ulitá i do barvy se ježíšek trefil , ale při první zkoušce jsem zjistila , že jeden cvok u kapsy chybí , to bych i oželela , ale další zjištění dva cvoky byly neorig. a měli úplně jiný odstín a navíc nešli zacvaknout, pak už bylo jen sklamání , reklamace atd., samozřejmě jsem neuspěla, prý peníze nevrací a tak si mám vybrat něco jiného za 1.500,- Kč., nebo že mi přivezou jinou bundu ( podle jejich představ ) a tu si musím vzít , jinak mám smůlu , nevím co dál , ale jsem přesvědčená , že to tak nenechám . Zdraví Jana
|
|
| JANA | •
 |
(3.1.2011 15:21:55)
 Já mám podobný problém , dostala jsem pod stromeček bundu ROXY ,když jsem ji vybalila , tak jsem měla ohromnou radost , padla mi jak ulitá i do barvy se ježíšek trefil , ale při první zkoušce jsem zjistila , že jeden cvok u kapsy chybí , to bych i oželela , ale další zjištění dva cvoky byly neorig. a měli úplně jiný odstín a navíc nešli zacvaknout, pak už bylo jen sklamání , reklamace atd., samozřejmě jsem neuspěla, prý peníze nevrací a tak si mám vybrat něco jiného za 1.500,- Kč., nebo že mi přivezou jinou bundu ( podle jejich představ ) a tu si musím vzít , jinak mám smůlu , nevím co dál , ale jsem přesvědčená , že to tak nenechám . Zdraví Jana
|
|
|