*Dorka* |
|
(3.9.2010 18:42:56) Dobrý den, obracím se s prosbou o radu. Nechali jsme se ve zdejším fotoatelieru vyfotit. Dnes jsem si fotky převzala a bohužel až doma zjistila, že téměř polovina z nich je v jiném provedení, než jsme si objednali a celkově nám kvalita nepřijde úměrná ceně. Chtěla jsem se zeptat, zda je v tomto případě možno odstoupit od smlouvy, popř. na základě jakého zákona apod. Nebyli jsme totiž spokojeni ani s jednáním ze strany ateliéru v průběhu fotografování a výsledné "málo muziky za hodně peněz" bylo poslední kapkou. Předem děkuji za vaše rady.
|
Ikonie |
|
(3.9.2010 20:49:49) Dorko-bohužel neporadím. Když jsme před nějakou dobou nechali fotit děti, udělal nejdřív fotograf sérii malých fotek, ze kterých jsme si vybrali, které chceme. Ale jak je to s reklamací, netuším Držím palce, třeba někdo bude vědět, co s tím.
|
Jana, 2/07+10/08+5/11 |
|
(3.9.2010 21:01:07) Kolegyně v bývalé práci si reklamaci fotek vyřídila, udělali jí je tmavší než jinde. Dost se tam rozčilovala, ale svého dosáhla, vrátili jí peníze.
|
|
|
štěpánkaa | •
|
(3.9.2010 22:09:52) dorko, reklamovala jsem fotky z matur. plesu. Ačkoli nebylo 100% jisté, zda byla chyba na stzraně fotoateliéru nebo naší - v objednávce, tak nám bezplatně udělali a 30 velkých fotek znova. Ale je fakt, že to byla velká zakázka (asi 1000 kusů), takže i tak se jim to asi vyplatilo. Držím palce
|
|
Winky | •
|
(3.9.2010 22:10:45) nj,nedivím se, stojí to dost.... Ale určitě tam jdi, bude to chtít od tebe neústupnost - buď chtít slevu z ceny, nebo znova nafotit (což asi nebudete chtít když jste nebyli spokojení, ale možná to bude nejprůchodnější pro ně)... Ale taky bych byla naštvaná. Jak tu už zaznělo - nás vyfotil, ukázál nám na PC náhledy, my jsme si vybrali které chceme, kolikrát, jak velké, které černobílé apod.... domluva byla dobrá.
|
|
withep |
|
(4.9.2010 7:02:31) Můžeš reklamovat jako každou jinou službu či zboží. Pokud jsou fotky v jiném provedení, neměl by být problém - někde v objednávce bude napsáno, co jste chtěli, a pokud je to něco jiného, než co jste dostali, je to objektivní závada. Trochu horší to bude s kvalitou, ale i tam lze reklamovat. Zhotovitel musí reklamaci přijmout, může ji pak vyhodnotit jako neoprávněnou, pak je na vás, jestli si zaplatíte soudního znalce. Já jsem kdysi reklamovala zhotovení běžných fotek v nějakém Kodaku - nejen, že vyrobilil zmetky, ale podvyvolali mi filmy, což je nevratná škoda. Odmítali to uznat, tvrdili, že filmy jsou podexponované, jenže to se dá snadno poznat - světlé byly nejen snímky, ale i číslíčka, která jsou tam z výroby a nemají s expozicí nic společného. Tak jsem se e-mailem obrátila na obchodní zastoupení Kodaku v ČR a oni si na ně došlápli, špatné fotky mi nechali, vrátili peníze a ještě přidali odpovídající počet nových kinofilmů. Ale byly to fotky z jedné fajn akce a tu už já znova nenafotím, že jo.
|
|
Mája+M(7/11) |
|
(4.9.2010 13:20:42) My jsme dali šíleně peněz za svatební fotky, přitom naši příbuzní nafotili mnohem hezčí záběry než profi fotografka a kvalita byla naprosto stejná. Co ale uděláš? Mám si znovu půjčit svatební šaty a udělat nové fotky? Nedá se nic dělat, k této fotografce prostě už nikdy nepůjdeme - byla na doporučení, naši příbuzní s ní byli spokojení, ale my ne.
|
|
|