| pavla12345 |
 |
(9.3.2010 11:43:13) Omlouvám se, pokud jsem to vložila blbě, Roni když tak přesune  Přestala nám fungovat dotyková obrazovka na Nintendu. Máme ho 18 měsíců, takže předpokládám, že je v záruce. Našla jsem paragon, ale nemůžu najít záruční list. Je to velký problém? Kupovali jsme v JRC, v minulosti jsme tam 2x reklamovali PSP, jednou opravili, podruhé vyměnili za nový kus, jen už si nepamatuju, jestli jsme u toho předkládali i záručák.
|
| katyn | 
 |
(9.3.2010 11:51:26) Nedávno jsem reklamovala mobil, taky jen s paragonem, záručák nebyl vyplněný a tím pádem k ničemu, prý stačí paragon.
|
|
| Roman | •
 |
(9.3.2010 12:07:16) na 100% stačí paragon, pokud má všechy náležitosti. Každopádně doporučuju dávat na záručáky bacha, můžete pak jít kamkoliv do servisu. S paragonem pouze do prodejny, což může být někdy problém ... Záručáky rozhodně nevyhazujte ...
|
|
|