| 10.5Libik12 | 
 |
(29.9.2009 23:01:06) tahle paní www.E-TOYS.cz (nějaká Romana ze Sušice) mě dost vytáčí. Objednala jsem u ní cosi za necelých 800, zaplatila předem, slíbila to dodat do 25.9.(narozeniny), stále nic a ona ani nezvedne telefon.
Já chápu, že malé virtuální obchůdky makaj hlavně tak, že něco hezkého nabízejí a jdou to sehnat, až si to někdo objedná. Nicméně jsem vytočená tím blbým slibem, způsobila mi dost honičku kvůli náhradnímu dárku. Kdyby mi v pátek na férovku brnkla, že se nezadařilo nebo podala jiné přiměřeně slušné vysvětlení, tak aspoň..
|
| Jana, Terezka 5/03, Miška 1/06 | 
 |
(30.9.2009 6:48:41) to naštve, taky jsem se párkrát spálila, proto vždy do objednávky píšu poznámku, jestli zboží nedorazí do sedmi dní, přeji si být o této skutečnosti informovaná ... a jsem připravená, když se mi na to někdo vykašle, zboží potom nepřevzít, ať si s tím dělají co chtějí ... protože tohle fér není ... většinou mi třeba volají, že to bude trvat tak a tak dlouho a já se rozhodnu, jestli počkám nebo ne
|
|
| Miška&Vendulka06/08 | 
 |
(30.9.2009 9:20:33) LIbiku, to me moc mrzi, ze mas takovou zkusenost. Taky by me to stvalo, takove jednani. Kdyz ti to ta baba nebere. Zkus zavolat z jineho cisla, pokud jsi to uz ovsem nezkousela ze . me se stalo neco podobneho. Pak jsem volala od manzi z mobilu a po dlouhe dobe kdy mi to nebrali to bylo zvednuto po druhem zazvoneni. Drzim palce at se to brzo vyresi!!!  
|
|
| vojtami | 
 |
(30.9.2009 9:30:54) Libiku promiň, ale kvůli tomuhle zakládat téma?  buď ráda, že ti to, cos objednala vůbec přijde. chápu, že to naštve, když ti slíbí dodání do určitého datumu, ale tohle žalování mi přijde trochu přehnané, ne? pokoušela ses o komunikaci s dotyčnou prodejkyní? komunikuje?
my objednali z aukra u ženský, zaplatili litr taky předem ( jak jinak, když to má v podmínkách a je to zcela běžné tak platit ) a mezitím babě ruplo v kouli a od té doby nikomu nic neposlala a začaly se kupit negativní hodnocení. a teď, babo raď co s tím? stížnost k adminům jsme poslali, ale pochybuji, že se něco děje. litr není tak málo peněz, aby to člověk mohl jen tak nechat být....
|
| breburda71 | 
 |
(30.9.2009 9:40:16) Já nevím, ale zaplatit předem, to prostě nedělám...já nakupuju jen tam, co posílají zboží na dobírku, a není problém...dobírkou neriskuje nic prodejce, ani zákazník, nevím proč by se zboží v hodnotě kolem 1000,-Kč mělo platit předem...máme firmu a taky zboží předem neplatíme, maximálně v hotovosti při převzetí...platba předem na mě působí tak trochu nevěrohodně a zavání to průšvihem...
|
| vojtami | 
 |
(30.9.2009 10:00:37) tak já neschvaluji jednání dotyčné, ale nechápu, proč tady hned libik dává varování na tuhle paní. Mohlo se stát cokoli - je nemocná, nejde net, nesehnala objednané zboží, zapomněla, že bylo nutné balík odeslat dřív než obvykle dělá, nebo taky klidně balík s čistým srdcem včas odeslala a někde se stala chyba.... netuším... Teď navíc byl prodloužený víkend... ale hned to tady tak probírat.... 
jinak breburdo, taky mám shop a ujišťuji tě, že riziko posílání na dobírku je rozhodně pro prodávající. není to tak, že riziko není ani na jedné straně. ty když balík nepřevezmeš, tak jsi prodejce obrala o minimálně 90,- na poštovném, protože on ten balík za něco musel poslat a poštovné si připočítal k ceně objednaného zboží. takže když balík nepřevezmeš, tak mu jaksi poštovné nikdo nezaplatí. proto spousta prodejců na dobírku odmítá posílat..... a já se nedivím, protože nezodpovědných zákazníků je taky pěkná spousta.
|
| Jana Z. | 
 |
(30.9.2009 10:50:39) Vojtami, nezlob se na mne, ale prodejce nemuze po nikom chtit, aby poslal par stovek za zbozi jen tak predem, V CECHACH, kde neni zadne dovolani, jeho ztrata by byla vetsi nez Tvoje postovne..
Ty si navic postovne odepises do nakladu..
J.
|
| vojtami | 
 |
(30.9.2009 11:17:53) však já netvrdím, že na dobírku neposílám 
ale taky mě to naštve, když se balím s balíkem, vystojím frontu na poště, zaplatím poštovné, čekám 14 dní na platbu a místo platby se mi balík vrátí zpátky. už to moc neřeším, beru to jako risk, ale za ty roky se mi vrátilo balíků kvantum. řeším tedy jen to, že pokud mi to takhle zákazník nepřevezme, už mu na dobírku odmítám posílat.
jo a to by ses divila, kolik lidí platí předem převodem. převodem platí 1/3, dobírkou 2/3. způsob platby si zákazní volí sám.
ale věřím, že někteří prodejci prostě jinak než předem platbu nechtějí
|
|
|
|
| Pole levandulové | 
 |
(30.9.2009 10:03:47) Breburdo, dobirkou riskuje prodejce to, ze si to neprevezmes a on je tratny na tom postovnem. Cimz se rozhodne nechci zastavat nekomunikuji prodejkyne, taky by mi to nastvalo, obzvlast, kdyz by mi to slibila do konkretniho dne.
|
| breburda71 | 
 |
(30.9.2009 11:41:59) Jasně, ale každé podnikání je víc nebo míň rizikové...prodejce přijde o poštovné, ale já jako zákazník platící předem mám to riziko větší, zdá se mi...máme kamenný obchod a taky máme spoustu rizik, že nepřijdou zákazníci, že to co jsme vybrali se nebude líbit, nevím proč by zrovna tenhle druh obchodování měl být úplně bez rizika pro prodávajícího a naopak veškeré riziko by měl brát na sebe zákazník....
|
|
|
| maschul | 
 |
(12.11.2009 16:46:44) když ji někdo nevyzvedne, je poštovné na jeho nákladech
|
|
|
| Ráchel, 3 děti | 
 |
(30.9.2009 9:43:31) ehm, píše, že dotyčná nezvedá telefon, tak jaká komunikace? my prodáváme taky pes internet a takovéhle chování k zákazníkovi bychom si nedovolili ani omylem.
|
|
|
| MishuI | 
 |
(30.9.2009 10:25:01) Jooo,takhle jsem si v těhu objednala gym ball na cvičení.Dorazil asi měsíc před porodem A to jsem vyhrožovala telefonicky i maily-taky mi nikdo nebyl schopen sdělit,kde to vázne.Čekala jsem fakt dlouho.A platba předem už NIKDY.
|
| Kapradina | 
 |
(30.9.2009 10:33:21) Vojtami, já jsem naopak rda, že Libik tady dala odkaz na e-schop, kde mají neseriózní jednání. Pokud si pozorně četla, tak Libik píše, že paní nekomunikuje - nezvedá jí telefon a zboží slíbila dodat do 25.9. to bylo ještě před prodlouženým víkendem. Stát se může cokoliv, paní může onemocnět nebo zboží nesehnat, tak se měla omluvit, že přijde zboží později, ale nereagovat na telefon je už trochu podezdřelé a zavání to nějakou kulišárnou ze strany prodávajícího bohužel ...
|
| vojtami | 
 |
(30.9.2009 11:12:11) Kapradino, já tu paní nechci omlouvat, ale přijde mi to prostě 3 pracovní dny po předpokládaném termínu doručení hrozně brzy takhle někoho veřejně odsoudit. To že libik telefonovala 7x.... já třeba bych zavolala 3x a pokud bych se nespojila, napsala bych SMS že ať mi paní zavolá, že mi objednávka v termínu nepřišla. ( takže buď obj zruším, nebo chci slyšet omluvu a skutečný termín doručení ) když by se neozvala do druhého dne, pak bych už byla lehce nervozní.... ale ještě existuje mail, takže to samé apelování na vysvětlení bych dělala i touhle formou, v ten samý den, kdy píšu SMS....
já chápu, že to naštve, pokud objednávka nedorazí, zvlášť když to je dárek.... Jak velká časová rezerva tam byla?
Tuhle jsem objednávala klukovi oblečení z shopu Tchibo. byla to středa večer. balík předali spediční firmě v pátek. spediční firma mi balíček doručila až ve čtvrtek.
já se té paní fakt nechci zastávat, ale zároveň si představím sebe, že taky nenosím do práce "shopový" telefon. otrávily mě totiž firmy, které mi denodenně něco nabízely ... tak teď už dávám tel. číslo jen zákazníkům na vyžádání po mailu. občas tam mám zmeškané hovory, ale jsou od firem a na ty už nereaguji.
jo a kolikrát po práci letím pro dítě do školky, k babičce, a PC zapínám až večer. když mi někdo píše nějaký dotaz odpoledne, taky si může myslet, že nereaguji, že jsem neseriozní. ale já nesedím celý den na zadku u PC, abych mohla obratem vyřizovat dotazy....
to jsem hodně odbočila..... kdyby libik napsala třeba v pátek, že zboží nemá a paní nereaguje, tak mi to nepřijde tak brzy jako dneska....
|
| 10.5Libik12 | 
 |
(30.9.2009 23:52:03) Vojtami, jestli to tebe a jiné borky z e-shopů uklidní, paní nereaguje ani dnes a pochybuju, že se zítra uráčí.
Dáš mi těch 800,- Kč ve jménu cti svého podnikání?
|
| Dráček Fráček | 
 |
(12.10.2009 13:05:16) Na tyto problemy je jen jeden lék, nakupujte tam, kde mají nabízené zboží skladem. Já nedávno našla obchod, kde dávaj přímo garanci na odeslání objednaného zboží do 1 max. 2 pracovních dnů. Již dvakrát jsem tam objednala, a oboje vyřízeno ihned.
|
|
|
|
|
|
|